今日遲左DD先起身!!趕到我爆...
返到學校做中文..!!
落禮堂早會,,!!係咁流鼻鼻.>!!
ENG:MOVIE SHARE""-0-"OK啦..!!
PTH:LIST>係咁玩.!!
CHIN:派文.>!!!D人話葉X婷D文係中一本中文書到抄.!!我都覺呀!!
吾係點會咁好丫.!!!
PE:考SIT UP個D.....好想喊,!呀.!!好吾點呀今日!!可能係琴日搞到咁T^T
LUNCH:學校AGAIN.THZ呀恩!!!十萬個多謝.!!>3<
IS:派卷..OK啦..!!!我覺得吾係咁好.!!
放左學之後去左WELCOME買野..!!!傻晒..!!