今日早左起身...
返到學校做個計劃書....快快快..
ANDTHEN F.2要落去操場CHECK校服...-0-"
ENGENG:派卷.....49/80...OK啦..吾係咁好..
CHICHI:悶吧...!!
MATHMATH:::又係個D野....
LUNCH::係學校食.....ANDTHEN就寫寫寫.....+油呀!!!
DT::据木木木木+FORM TEST....---->16/16GDGDGDGDGDGD
放左學....去打排球.....變態一號+人妖一號....成班KAI晒..
返到屋企...過左一陣就出左TMC食飯..,,,,好正..呀
AND行JUSCO-->>>又影D KAI相..遲D先POST返上黎