|
今朝返到去先知有好多功課未做!!!
派QUIZ>...10/25-0-"
RENNE.:你仲差我一啖記住要還呀!!
VA:敗筆係個背景到.!!!傷心.呀!!T^T
CL教CUT片!!!冇HAND 機喇終於.!!
GS:教P.10..!!!OK啦.!!!
CHI文言文...HATE!!
MATH:原來要教平衡線..
LUNCH:同FAN食車車.!!GDGDGDGD/.
ANDTHEN去山景文具買FILE.!!
CHIS:派卷.>!!30.5/50 OK啦.!!!可以接受!!
放學:單簧管考試!!!26/40...吾掂吾掂>...
 
打日記之時間:2006-12-13 05:59 PM
|