今日8點起身了..!!
AND玩電腦..
很KAI SIN喔//!!>W<"
AND THEN就去OK買我最愛我鮮奶球,,GOOD
BOWLING...OK啦今呀!!
MARILYN又吾黎衰人.!!
之後就去左TMC行左一陣...就去左LALA隊...
D F.1又吾唱....我地就唱到喉嚨病...-0-"
好快就3個鐘..AND去左同貓食麵,,,GDGDGD..
又去TMC行左一陣.....見到KAI WING佢地.!!
行到5:30就歸家LULU!!
今日同左銀包個老公影相相.>!!銀包吾好搵個有紋身既老公啦!!!
