<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2006-12-21                 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日不識起身咁!!!

之後就好快咁去洗頭.....刷牙..!!換33

AND就去幫爸爸.,.,,

搭9先出門口,,,,搭的..!!卡卡..咁就冇左我14蚊..!!!

返到去勁小人...!!O晒..

之後就落去攞野!!

AND傾計傾計..

SINGING CONTEST.,,,今年好悶呀!!冇上一年咁HIGH..

上返課室PLAY GAMES ..OK無聊..

大食會...好快咁食晒D野..!!-0-"

我地好早就收晒野.>!!所以就係咁傾...傾下一陣去邊,,!!

放左之後就等蚊同丁丁..

YAN話左D野俾我聽...即刻DOWN晒,,,!!冇咩心機..

之後去左BOWLING.,,,,正正正..!!不過屎左好多/..!!

FUN超勁.......我教導有方,,XDDDDDDDDDDDDDDDDD

佢最高分....請食雪糕,,!!

之後就去唱KKKKK...但係4點先有位..!!

AND就同FUN.DULL,AND KAIYI.去影貼貼..

SORRY呀ADA,ANGUS,MAN,大KEL....

影左3部機機....靚靚,,

畫畫下野..!!ADA,ANGUS,MAN,大KEL....走黎送生日禮物俾我,,<!!多謝你地喔,,!!

我好鍾意呀!!

AND就去M記坐,,,,,坐坐下冇啦啦停電....!!

D人就係咁走....

但係個3個維園亞伯仲係到捉棋..

返屋企...玩左一陣電腦...家姐就返到.>!!

佢送左兩個禮物俾我....THX.

AND就出左去市中心..

去買生日禮物....去左SACCESSORI睇...買左個PATRICK COX銀包..

去左KFC食DINNER...

AND就返屋企..

 

 

  打日記之時間:2006-12-22 11:35 AM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]