今日同WENDY返,,COZ吾見左件PE褸...
返到去做功課.....發覺吾記得左BRING RIP>>
SH*T,,要罰企,!!罰左半個鐘..!!很痛喔那腳,,
ENG:作文..!!!300個字..!!BU
PTH:小QUOZ>..還可以.!!
CHIN:口試..!!OKLA....吾係好難.>!!!不過吾夠TIME.,,.
PE:考試.....SH**0岩0岩拉傷左條筋...佢叫我地跑12分鐘耐力跑..
完完全全的O...跑左幾個圈..>>死左..!!勁痛,,<!!
搞到D成績吾係咁好..!!25個圈...傷心..!!
MISS 張早放..正...係學校食ALSO!!
丁小姐你吾可以輸俾我嫁..!!!你要加油呀!!我讓下你啦.!!
IS:QUIZ慘敗..不合格了...T^T
放左學打排球/..!!掂掂,.,,!!!GDGDGDGDGDGDGD
FUN...吾好咁啦,,!!!我會支持你的..!!