|
今日又冇同WENDY返學喇..!!!SOR呀..
返學校係咁溫書,,,但係溫極都溫吾入腦,,
早會,,,,:吾知做緊D咩.......溫書+溫書,,
ENG:LISTENING....+GAMES,,
MAPLE SYRUP吾食得嫁咩??
CHIN:派卷..!!!36.5...吾合格...預左.>!!!
GS:默書....60分!!!0岩0岩合格....溫咁耐都係冇用..!!-0-""
MATH:黃金分割..OK啦....!!!做數...做極都做吾到..!!!-0-
LUNCH:WIF MICHELLE & FANNY>...勁笑..>!!
ANDTHEN去左山景文具...買FILE...QQ,,
D&T:DESIGN.....諗極都諗吾到.!!!原來歐洲有袋鼠嫁..>!!!馬白告金田勁好笑,,
幅畫得7/10咋.....
放學:傾計....好想打排球..但係好多高FORM係到....
做功課做功課+做功課,,,慘慘慘....
GS FORM TEST我要合格
 
打日記之時間:2006-11-17 11:47 PM
|