<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2006-11-17                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日又冇同WENDY返學喇..!!!SOR呀..

返學校係咁溫書,,,但係溫極都溫吾入腦,,

早會,,,,:吾知做緊D咩.......溫書+溫書,,

ENG:LISTENING....+GAMES,,
       MAPLE SYRUP吾食得嫁咩??

CHIN:派卷..!!!36.5...吾合格...預左.>!!!

GS:默書....60分!!!0岩0岩合格....溫咁耐都係冇用..!!-0-""

MATH:黃金分割..OK啦....!!!做數...做極都做吾到..!!!-0-

LUNCH:WIF MICHELLE & FANNY>...勁笑..>!!
           ANDTHEN去左山景文具...買FILE...QQ,,

D&T:DESIGN.....諗極都諗吾到.!!!原來歐洲有袋鼠嫁..>!!!馬白告金田勁好笑,,
       幅畫得7/10咋.....

放學:傾計....好想打排球..但係好多高FORM係到....

做功課做功課+做功課,,,慘慘慘....

GS FORM TEST我要合格

 

  打日記之時間:2006-11-17 11:47 PM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]