<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2006-08-08驚訝                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日9點就起左身.>!!

11:30出門去睇戲,,with Marilyn...Angus....Man...同 大細Kel...

去左屯門睇魔怪屋.....有免費Popcorn食...都係$30...

睇戲個陣班細路係咁嘈係咁嘈../

我地後面個3個話我地阻住左佢地..

我同marilyn就轉左位....但係班男仔就冇轉..

後面個3個人就話好正....冇我同Marilyn阻住佢地...

我同Marilyn聽到...之後就call班男仔...叫佢地要阻住後面個3條友仔...!!

之後個3條友去左第二到..!!哈

部戲好正呀.!!

之後去左Euro到食野..!!正正.,,

見到林海秀同鄺寶意+卓燕香..

蕩左一陣..

之後去左仁愛堂打保齡...

打左2個鐘....玩左吾知3局定4局....

得一次係攞第2...

其他個幾次都係包尾...吾制呀..!!個個都咁勁....

個個都成日打...

我都係第二次打咋...個個都吾讓我.>!!

我吾開心呀>!!

之後就返屋企Lulululu..

今日食Pizzahut..

喪飽呀..!!

同家姐係咁玩係咁玩..!!

1點仲未訓呀!@@

 

  打日記之時間:2006-08-08 11:00 PM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]