今日8點幾俾人叫醒左.....食...要整電腦喎..
等到十二點幾都未有人黎..喪.....兩點幾整到三點幾到.
玩玩玩玩~~正呀..今日得我一個人買送........而家發覺整送好好玩呀...!!!卡
呀媽返到黎喪問佢攞$$$$$$$$$$$........喪想出街呀....!!
一路食飯一路笑....唔知想點呀....\
今晚食左好多飯呀.....
之後同家姐鬥快執野...佢輸左..
執野執野......仲有幾多日去canada呀siuMing?????
仲有8日咋!!!!點解D時間會過得咁快嫁....有D唔捨得TIM,..