|
1.屋企最貴既野係?唔知喎...
2.屋企幾多房幾多廳?一廳兩房
3.有photo album嗎?冇呀..
4.你屋企望出去是甚麼風景?海..
5.你家中既門係咩色? brown
6.對兄弟姊妹嚴厲嗎?nonono,...
7.會對屋企人發脾氣嗎? 一定會..
8.如果不開心,會半夜三更打電話到朋友訴苦嗎? 唔會半夜三更.....
9.你現在聽緊甚麼歌? 我只想要
10.你現在穿著甚麼衣服? 出街衫
11.最中意邊個香港歌手?! 謝安琪
12.最中意邊個日本歌手?! 亞Rain
13.最中意邊個臺灣歌手?! 7朵花
14.最中意做D咩?! 食,..
15.最中意邊個?! yuki..
16.最中意同邊個玩?! Yuki..恩
17.最中意咩歌?! 我只想要..跟我走.
18.最愛既人係邊個?! 冇呀..
19.最掛住既人係邊個?! 表妹
20.最心愛既野係咩?! 史迪仔..
21.最關心既係邊個?! 亞婆
22.最DOWN既時候係幾時?!俾亞爸話個陣..
23.最中意咩通訊工具?!電話
24.最中意邊個異性朋友(唔可以係拖友)?! 冇呀//
25.最錫既人係邊個?! 亞婆
26.最冇辦法接受到既野係咩?!唔知呀..
27.最好笑既朋友係邊個?! 恩
28.最肥既朋友係邊個?! 唔講得嫁.
29.最令你開心既人係邊個?! 恩
30.最講得心事既係邊個?! 恩..芳
31.最中意TVB邊個男演員?! 鄭嘉穎
32.最中意TWINS邊首歌?! 幼稚園
33.最想邊個做你爸爸?! 我爸爸
34.最想試下同邊個拍拖?! 冇呀..
35.最怕係街度撞到邊個?! 老師
36.最想知佢諗乜既人係邊個?! 欣..
37.最唔想發生既野係咩?! Doooms Day
38.最易令你觸電既異性係點既?! 唔知呀..
39.最冇能力做到既野係咩?! 搬重野..
40.最中意邊隊組合?! beyond
41.最中意邊個網友?! 冇網友..
42.最矮既朋友係邊個?! 吉蒂..
43.最高既朋友係邊個?! yan*2
44.最中意FIONA邊首歌?!小黑與我
45.最靚既朋友係邊個?!欣
46.最中意咩電器牌子?!jnc
47.最黑你憎既歌手係邊個?!葉宇澄..
48.最好聽既合唱歌係咩?! 再見亦是戀人
49.最好聽既失戀歌係咩?! 願我可以學會放低...
50.最鐘意邊張相?未夠一歲影個張
51.你中文名好唔好聽? 唔好聽啦sure...咁男仔.
52.你英文名係邊個同你改? 家姐
53.你呢個電話號碼用左幾耐? 唔知喎....
54.你想唔想轉電話號碼? 唔想..
55.你用緊咩電話繩? 冇用電話繩
56你留唔留指甲? 想留但留唔到呀..
57你鍾唔鍾意自己個髮型? ok啦..
58.你而家戴緊咩飾物? 冇呀..
59.你有冇化妝? 你會唔會化妝?冇..唔會既應該
60.你有冇近視? 有冇戴眼鏡? 應該有dd...冇呀..
61.你出街有d咩一定要帶? 電話...$$$$$
62.你最近買左咩係用得最多錢? 史迪仔..
63.岩岩對上食左咩?食雪條
64.岩岩打比邊個? 冇呀..
65.岩岩對上接邊個電話? 冇呀
66.岩岩send sms比邊個? 冇開到mb點sd呀..
67.岩岩收邊個sms? 冇開mb唔知喎
68.岩岩聽首咩歌? 真愛
69.岩岩對上搭咩車番屋企? lrt
70.岩岩對上一次邊個上過你屋企?冇呀..
71岩岩對上一次發脾氣係因為邊個? 舅父
72.發脾氣係因為咩事? 打我/
73.出門口要準備幾耐? 半粒鐘到啦.,.
74.附近多唔多地方行: nono
75.用乜野銀包: westwood
76.用乜野MP3: JNC
77.有冇染髮: 冇呀..
78.最唔鍾意食乜野: 屎..
79.最唔鍾意飲乜野: 尿
80.最想收到乜野禮物:電話繩..
81.劉浩龍/周國賢:劉浩龍
82.薛凱琪/梁洛施: 薛凱琪
83.古巨基/許志安:古巨基
84.容祖兒/楊千嬅: 楊千嬅
85.數三個靚仔歌星: 古巨基,劉浩龍..王紹偉..
86.數三個靚女歌星: 謝安琪.楊千嬅..周麗淇
87.鍾唔鍾意大長今: ok啦..
88.鍾唔鍾意閩大人: 唔鍾意..
89.國語叻唔叻:唔多叻
90.識唔識照顧細路: 識既//
91.邊個好朋友識得最耐,幾耐: sin man,五年
92.有冇唔係識左好耐既好朋友,邊個,幾耐: 恩..1年都冇..
93.有冇係網上遇返失散既舊同學: 冇喎//
94.有冇係網上FD到同校但唔識既人: 冇呀..
95.鍾唔鍾意聽收音機: ok啦....睇下係咩節目啦...
96.鍾唔鍾意上網: 喪鍾意
97.宜家聽緊乜野歌: 閉上眼...默諗三遍..
98.宜家諗緊邊個: 表妹
99.自選問題: 冇呀...唔想諗
100.現在的時間是: 11:45A.M.
今日去左東涌食飯......十點幾起左身...玩玩玩//冇野可以做..係咁問人攞歌.....謝安琪有首歌叫<喪婆>勁搞笑..
五點幾去左t.c........家姐竟然未到...悶左半個鐘到...
要轉車呀....去到見到彤彤...佢係到嗌我..=.=
今次係大廳..亞東問家姐功課... ..d野唔係幾好食....so唔係食左好多..
去seven with 東同天儷....又係18號呀..
走喇..架車勁搞笑..搞到我勁無奈..
|
喪婆 |
|
作曲:周博賢 主唱:謝安琪 填詞:周博賢 |
|
從前阿婆咁樣講過
踏實正途只得一種咁多
日後咪行歪走錯 唔係你實捱餓
入學要做攞獎嗰個
做事要做大o既公司
談情要同公子噃 仲要身家夠多
太過老套實在咪搞我
要我咁樣過有冇搞錯
*天生我係喪婆 風格太自我
飄忽本性專搞爆破
跟感覺做嘢多 方向冇定過
花款多變冇辦法揣摩
總之咁大個好清楚 乜叫啱與錯
會收會放 無謂咁嚕嗦
好醜我負責孭起所有後果*
現在我係歌手一個
但係我話淨唱K歌有D羅
(扮外國學鬼婆) 仲唱D咁既歌
試吓去玩實在冇乜錯
有錯最多咪從頭嚟過
REPEAT**
天生我係喪婆 鍾意玩突破
癲Dud本性即管笑我
好Feel我就有火 即興又嚟過
招式多變確係樂趣多
家陣我亂唱呢首歌 點至算啱與錯
理得我 難道會死麼
總之我負責孭起所有後果 |
 
打日記之時間:2006-06-28 04:39 PM
|