|
今日冇校鬧鐘,,,!!吾想起身,,!!
返到學校做左DDD功課..!!
ENG:收功課..!!!慢慢慢/...之後就收ORAL D野.!!,
IS:溫書書..!!好,,,,
GSGS:區議會,,,,好掂,,,!!'
MATH:對功課..!!!咁就一堂,,,,很快喔..!!
LUNCH:學校..!!!睇書書,,
FTP:成長課.,,,,玩釘書機..卡.,,,但不幸的俾姑娘話,,,,-0-"/.
放左之後去左小食部..."多謝晒...下次再黎幫親,,"xppppp..係咁玩..!!
5點後,,,,去左食冷麵...正正正..
你太假喇..,,,個個都見到你做咩嫁.>!!XDDD
多謝SOMAN的生日禮物,,,,很好很好...
 
打日記之時間:2007-01-05 07:06 PM
|