|
12點幾先起身...想點??
去左TMC WIF MA AND SISTER
去左小巴黎到食野....OK啦..
ANDTHEN 就去左攞333
又係個個袋,,,,有冇新咖???第三個喇.>!!
AND就陪家姐睇書包..
不過行左好耐都睇吾中..
去左榮華買老婆餅..
之後就歸家..
吾搭506...搭259DDD.
好過506好多..
又有電視睇...又平過506...又舒服勁多..
不過就慢DDDD
AND去買送.,
食左件老婆餅..
好難食..
歸家做功課..
亞婆過左黎食飯..
呢排心情真係吾係好好....希望吾好影響個考試啦..!!
UNHAPI*
好想唱KKKKKK...發洩一場...咁就應該會好好多..
 
打日記之時間:2007-01-06 11:58 PM
|