|
http://kllc5.xddddd.com/mbti/result.php<-----去玩下丫...幾準咖!!
http://kllc5.xddddd.com/mbti/result.php?token=c4c29ba115fcfab204580060cd36ab0e <--MY RESULT
一返到去俾人玩!!好野呀你地,,
中史..OK啦...但係吾係咁好..應該合格既..!!
REC.....呀YAN個頭好好笑...好可愛呀..!!
EB.....吾錯吾錯,,,,,不過頭個一版將個SIGNAL WORD睇左成POINT....HOW COME??
咁就冇左8分,,,,傷心..
同FAN行去車站,,,俾KAI NE捉左上505..要陪佢去買雜誌..
落左車之後就行行行..
泥彰俏卧底吾好嘈呀...
當街當巷叫我個名..
AND再行行..
原來KAI NE有咁多野都吾同我講..
行左好多間都冇..
就返屋企..
吾使$$$$喔,,,,GDGDGDGD
原來晏就真係冇人搭咖,,
係上面坐+埋都吾夠10個-0-"""
買魚旦河歸家食...好味,,
AND就同WENWEN傾電電,,
傾到2點幾就去左大家樂食野..
 
打日記之時間:2007-01-16 12:27 PM
|