<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2007-01-16                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

http://kllc5.xddddd.com/mbti/result.php<-----去玩下丫...幾準咖!!

http://kllc5.xddddd.com/mbti/result.php?token=c4c29ba115fcfab204580060cd36ab0e <--MY RESULT

一返到去俾人玩!!好野呀你地,,

中史..OK啦...但係吾係咁好..應該合格既..!!

REC.....呀YAN個頭好好笑...好可愛呀..!!

EB.....吾錯吾錯,,,,,不過頭個一版將個SIGNAL WORD睇左成POINT....HOW COME??

  咁就冇左8分,,,,傷心..

同FAN行去車站,,,俾KAI NE捉左上505..要陪佢去買雜誌..

  落左車之後就行行行..

泥彰俏卧底吾好嘈呀...

   當街當巷叫我個名..

   AND再行行..

原來KAI NE有咁多野都吾同我講..

   行左好多間都冇..

就返屋企..

   吾使$$$$喔,,,,GDGDGDGD

原來晏就真係冇人搭咖,,

   係上面坐+埋都吾夠10個-0-"""

買魚旦河歸家食...好味,,

AND就同WENWEN傾電電,,

傾到2點幾就去左大家樂食野..

 

 

 

 

 

  打日記之時間:2007-01-16 12:27 PM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]