|
今日考LIST+PTH
一返到去就埋左好多好多野食,,,好好味,,
吾肥都吾得..!!
多謝亞MAN包腸..
今日CHECK 校褸,,,好多人冇喔./..可憐.!!
LIST :OK啦...有D字吾識串呀,!!咁就冇左D分,,
小息..係咁玩呀蚊!!XDDDDDDDD
PTH:OK啦...拼音個到吾識一句..
放左之後就返家,,
好KAI喔你們,,
買成仔記歸家食..
正..
AND就玩電腦玩到1點幾,,,訓覺,,,
半個鐘之後俾個不知名既電話嘈醒左!!SH*T,,,
問我係吾係請左個19歲既人做野,,
又問我係吾係開電腦店,,
我就不段話吾係,,
AND左就問我呢到你邊到...我就話..我屋企,,
佢之後就講SOR.,AND就CUT 線
玩電腦玩電腦,,,,開左個XANGA,,,ID[cinnamorollcrystal_1222]去睇下啦..
8點幾落街食成仔記AGAIN,,
差一日就考完LA,,,加油呀!!
要對自己有信心..
聽日要加油呀<!!!我要攞到你返黎,,
吾係我吾姓梁...XDDDDDDDDD
 
打日記之時間:2007-01-18 05:13 PM
|