|
今日考GS卷1,2.
得出黎既結果係,,,吾識,,
返到去貓俾左個壽包我...太開心LA..
卷一仲有3個字剩,,
卷 二差D做吾晒,,
放左之後就去左圖書館...YEAH,,有得升紫章,,
11:30走人,,,返屋企,,
1點幾走人,,,,蝴蝶灣出發..
落車見到LOKIE AND KAIYI,,
之後就行行行..
行左一陣終於到左..
去到之後就落水玩,,
好正,,D水清左好多,,
吾記得左BRING相機...
AND同LOKIE AND KAIYI 返家,,
個的士站都吾知係咩的士站黎..
都冇的士既..
行返去美樂先有..
之後就執野..
AND又搭的過返去,,
架的士D位係青色的..
有點恐怖.
但係好正.
去到燒左D野食....又去玩過,,
好快就5-6點..
好多人都走..
我地成班玩TRUE OR DARE !!
呀蚊俾朱子揚激吻,
好慘喔,,
班男仔都痴痴地..
我玩DARE,,佢地就拋到對拖鞋鬼死咁遠..
點執呀??
最慘係個陣水漲
浸晒同個身都執吾到..
算了..
玩玩下....泥漿冇啦啦俾一個人"了"腳趾
個個人仲要齋著住條底褲
笑到我地成班死,,
上到去就食左D野,,
就走左,.,
去左M記食野,,
正,,,
有個細佬係到話買旗...笑到我地死,,
KAI YI...好多沙呀..
與LOKIE 的相..

與KAI YI的相

KAIYI AND LOKIE AND SIUMING
BEAMS BOY..

的士是青色的..

與蚊蚊的小相,,好靚女呀你,,

我扮得吾似SOMAN../

一個KAI 婆

我的手掌,,吾該放係星光大道丫,,,
我與蚊蚊的足跡
我與蚊蚊的相2
濕晒
SOMAN 的屁股
I LOVE YOU
JOLLY ShANDY
我與POPO的相
丁丁的腳被沙圍住了,,,
無聊
靚靚的LOKIE
OPEN 24 HOURS
豬扒飽..好正
馬一隻
旋轉木馬
吾好意思,,,呢到清潔緊..行開D丫吾該
 
打日記之時間:2007-01-20 03:32 PM
|