|
今日終於肯早DDDD起身喇..!!
好凍+好凍..
ENG:做QUIZ卷,,,,+考ORAL..
QUIZ卷22/32..卡卡,,4個之中最高分,,XDDDD
REWARD POINT派禮物,,,,,-0-"""攞左個MINNIE 交子....
PTH:溫書......3分鐘背晒DD詞語
CHI:改文言文..!改吾晒.,,,!!
PE:吾掂吾掂....點解今年PE會咁咖,,??
真的會受影響嗎??真的不敢相信,,
LUNCH:正.....加拿大..MISSSSSSSSSSSSS..
IS....對卷卷卷卷!!胃痛極了..!!
放學要補中文...
 
打日記之時間:2007-01-10 11:03 PM
|