|
今日早左起身..!!
同LOKIE返學..O左..!!點解會咁..?!
返到去就俾左個包俾貓..!!溫書...不過吾入腦,,
中作..作我錯怪了她..2篇加埋半個鐘做晒..!!個9個字無聊.....
這個傳言是真的嗎?如果是真的,,,真好笑喔..
IS...好多都吾識..!!
放左之後去左小食部..
AND去功輔..
同貓玩到傻左..!!
之後又落小食部食野..
今日飲左4包西柚....2串牛丸.....8件麥樂雞+2條腸....O左喇又..
返到去就去得..
同WEN傾電話..GDGDGDGD加油...我支持你呀,.!記住...吾好咁主動呀!!
今天有兩條新傑作....掂!!
 
打日記之時間:2007-01-12 10:49 PM
|