開學了..
沒有以前雀躍期待的心情..
但路始終要走..
不如意亦要面對..
所以 我只好帶著微笑..
以前不滿意就作出批評..
但離開了才發覺原來已經很幸福..
有我愛的老師 同學..
還有以前不著眼的一草一木..
原來我都很懷念=)
MST永遠都是我第2個家..
記下事先..唔想第日完全冇晒印象-v-
1/9 have lunch with bon&kiu
2/9 生日快樂呀陳小晴=)
信社人同佢一齊去左食糖水慶祝..
仲有ADA 謙 鵪鶉 買衫..
開心 A nice afternoon@v@
|