|
crystal223
|
|
暱稱: [ .. *crystal .. "] 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


|
低b妹 ..  |
music .. 迪迪仔,, 王子& 潘蚊present ,,
之後就教左隻歌.. << perhaps love >> ..
幾鍾意呢隻歌ar ,, 幾好聽 .. ^^
之後本應係maths ,, 不過轉左做pth ..
都未入到課室,, 就見到佢好誘人既坐姿,, 即刻想嘔呀 !!
art .. 都係寫字咁..
因為我畫正稿,, 所以miss開左2枝新筆俾我 !!
好好人呀 !! @.@
english .. 係mmlc上 ..
仲未派卷呀!! miss話佢未改晒==””
之後佢地搵到個game ,, 我地成堂都係度玩 ..
lunch .. 同fiona + carol食..
去左潮和x ,, 見到d野食唔多乾淨 ..==””
唉.. 以後都係少d去啦!!
中文.. 都幾專心咁聽豬 ..^^
re .. 睇video ,, 唔,, 好彩唔算太悶 ..
放學.. 落去art rm攞筆,, 哈哈^^ 我唔駛排隊呀 !!
之後落左mmlc sd野俾ada同莊..
跟住同fiona過到大中,, 我就去搵細佬啦 !!
去左m記食野,, 我食hapi meal換左隻usahana呀!!
好cute呀 ^^
*又多左個花名呀!!
低b妹..
|
好多數字呀 !! v.v""  |
今朝番到學校,, 又再一次拎晒locker d野出黎,, 搵我本hw bk ..
都係冇=o=””
history .. 講first world war呀!!
之後派番test ..
oh yeah !! 順利過關 ..
不過比想像中低分><””
maths x 2 .. 教main ,, madian & mode果d ..
做左好多數呀 !!
music .. 有人擺左個粉刷係門上面,, 不過唔中miss ..
之後本來係pth既 ,, 不過調左堂 ,, 變左maths ..
今日第3堂maths啦 !! 救命..>.<””
lunch .. 同fiona ,, carol ,, 莊去左油田..
冇咩胃口呀 !! 因為我滿腦子都係數字..==””
中文.. 派野俾我地睇..
最後本應係中史既 ,, 不過又調左堂 ,, 變左geo ..
聽左少少豬la~
唔係我唔想聽架><”” 不過真係好眼訓呀..
總之唔食藥la ..==””
放學 .. 落左去練朗誦..
下個星期4就比賽la ,, 不過我好似仲未意識到..==””
田徑果d係隔離練習 ,, 我成日顧住望佢地 ,, 好唔專心呀 !! ><””
差唔多5 : 30 pm就走人 ..
*我唔鍾意自己1個番屋企呀 x.x”” |
憎死女排個呀x .. ><""  |
憎死女排個呀x .. ß同02夾定左一齊打架 !!
今朝同ada一齊番 ,, 達b同大佬佢地走左去搭火車喎 !!
中文.. 教左陣豬 ,, 之後作文..
作<< 西瓜汁的製作過程>>呀 !! 我好少飲架bo ==””
雖然有圖睇住 ,, 但係都唔係好識作囉 !!
recess .. 收功課 ,, thx劉智幫我拎落去呀 !!
本應係geo既 ,, 不過轉左中史 ..
派番test呀 ,, ok啦 !!
唔算太好 ,, 不過有進步la~
可以好d架>.<””
多謝張元肇既apple juice呀 !!
english .. test .. 我又唔夠時間la ..>3<””
差2題冇做,, 6分呀 !!
不過今次好多人都唔夠,, 真係好難呀 !!
lunch .. 同ada & 莊去左買好運 ..
之後番choir ..
bio .. m sir都係講番份test ..
加左1分呀 !! 哈哈..^^
maths .. 教豬 ,, 我唔見到左本hw bk呀><””
點算呀??
放學.. 落左hall ,, 啦啦隊練習..
隻舞好低b呀 !! ==””
不過好搞笑 ..@.@
冇咩點跳到,, 係度hea下咁..
5點到落番去打波 ,, 悶到嘔囉 !!
總之ada同達b叫我個陣同佢地一齊走la >.<””
我以後唔會擺咁多時間係女排到架啦 !!
6點幾同02 & carmen走人 ,, 同carmen食雞蛋仔呀..^^
好耐未食過la ,, 好好味呵 !! * |
有3堂free呀 !!  |
咁呢 .. 今日係day 1呀 !!
朝早就聽清晨廣播..
ck sir上左黎..
佢話丫璋唔留心 ,, 咁丫璋又駁佢咀喎!!
結果記左個輕規 ,, 不過最後都好似冇事 ..^^
cl .. check vb .. yeah !! full mark .. ^^
有高人指點ma ,,@@
唉 .. 佢又要我地做包剪dum呀!!
我一d都唔識 ..><””
eng .. miss幫我地溫test ..
maths .. 唔記得左 ..==””
phy .. 講豬 ,, 之後就做experiment ..
我隻手 ”hi” 到d超能膠ar ><””
洗左幾10次都搞唔掂==””
只好怪我自己貪玩la ..=o=””
之後派卷 ,, 雖然唔高分,, 但係有進步,, ok啦!!
哈哈 ..^^ 講個秘密俾你地聽呀!!
我mc岩晒ar .. ^^
好叻女呢 .. (ß我又做左自戀狂la ..><””)
lunch .. 同ada ,, 莊 ,, bu ,, ring ,, 翹去左kfc ..
好耐冇同佢地食飯la >.<’”
er .. ms冇番 ,, lolita黎代堂 ..
佢幾nice呀 !!
之後pe .. ms冇番 ,, 我地去左地牢d課室到自修..
今日好正呀 !! 有3堂係free既 ..^^ |
history test ..  |
History test呀!!
今朝搵唔到佢地呀>”< 所以自己1個番,,
見到2a個個小朋友,, 不過唔知佢叫咩名呀!!
re .. 出奇地.. d人好靜呀!!
中文.. 唔記得左lu~
eng .. 講講下書,, 就講到nickname ..
偉哥話kingkong係mango ghost ..
之後miss就問點解la~
搞到kingkong好無奈..==”
之後recess ,, kingkong係咁叫我做”瘦彤” ..
咁我咪叫番佢做”肥弘” 囉!!
phy .. 呀sir未改完卷,, so就繼續教書..
civic .. 佢話我地d proposal 唔得喎>.<”” 煩都嘔..
lunch .. 同02 ,, carol ,, fiona去左陳漢記..
好好笑囉!! 我地4個kai左..==””
之後趕番上去朗誦..
fp .. 又係討論下咁..
assm .. prefect同社職宣誓..
同kingkong & handing sir坐..
放學.. history test ..
哈哈..^^ 我識呀!!
之後同丫bu & 大佬一齊番屋企..
我地去左7-eleven食雪糕,, 我又差d食到成身都係啦!! ><””
大佬話我有達b既3成既功夫==””
夜晚去左學琴,, 停左2個月,, 終於學番lu~
生疏左dd tim >.<”” 要努力d練啦!! |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 127 | » |