crystal223
暱稱: [ .. *crystal .. "]
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

燒賣BB *v*
FAITH HOUSE=)*
:)
2009-09-03
2009-08-18


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


 

2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天



低b妹 ..

music .. 迪迪仔,, 王子& 潘蚊present ,, 

 之後就教左隻歌.. << perhaps love >> .. 

 幾鍾意呢隻歌ar ,, 幾好聽 .. ^^ 

 之後本應係maths ,, 不過轉左做pth .. 

 都未入到課室,, 就見到佢好誘人既坐姿,, 即刻想嘔呀 !! 

 art .. 都係寫字咁.. 

 因為我畫正稿,, 所以miss開左2枝新筆俾我 !! 

 好好人呀 !! @.@

 english .. mmlc .. 

 仲未派卷呀!! miss話佢未改晒==”” 

 之後佢地搵到個game ,, 我地成堂都係度玩 .. 

 lunch .. fiona + carol.. 

 去左潮和x ,, 見到d野食唔多乾淨 ..==”” 

 .. 以後都係少d去啦!! 

 中文.. 都幾專心咁聽豬 ..^^ 

 re .. video ,, ,, 好彩唔算太悶 .. 

  

放學.. 落去art rm攞筆,, 哈哈^^ 我唔駛排隊呀 !! 

 之後落左mmlc sd野俾ada同莊.. 

 跟住同fiona過到大中,, 我就去搵細佬啦 !! 

 去左m記食野,, 我食hapi meal換左隻usahana!! 

 cute ^^ 

 *又多左個花名呀!!

 b..



2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天



好多數字呀 !! v.v""

今朝番到學校,, 又再一次拎晒locker d野出黎,, 搵我本hw bk .. 

都係冇=o=”” 

 

history .. first world war!! 

之後派番test .. 

oh yeah !! 順利過關 .. 

不過比想像中低分><”” 

maths x 2 .. main ,, madian & moded .. 

做左好多數呀 !! 

music .. 有人擺左個粉刷係門上面,, 不過唔中miss .. 

之後本來係pth,, 不過調左堂 ,, 變左maths .. 

今日第3maths!! 救命..>.<”” 

lunch .. fiona ,, carol ,, 莊去左油田.. 

冇咩胃口呀 !! 因為我滿腦子都係數字..==”” 

中文.. 派野俾我地睇.. 

最後本應係中史既 ,, 不過又調左堂 ,, 變左geo .. 

聽左少少豬la~ 

唔係我唔想聽架><”” 不過真係好眼訓呀.. 

總之唔食藥la ..==””

 

放學 .. 落左去練朗誦.. 

下個星期4就比賽la ,, 不過我好似仲未意識到..==”” 

田徑果d係隔離練習 ,, 我成日顧住望佢地 ,, 好唔專心呀 !! ><”” 

差唔多5 : 30 pm就走人 ..

 

我唔鍾意自己1個番屋企呀 x.x””



2005 年 11 月 9 日  星期三   晴天



憎死女排個呀x .. ><""

憎死女排個呀x .. ß02夾定左一齊打架 !! 

  

今朝同ada一齊番 ,, b同大佬佢地走左去搭火車喎 !! 

 中文.. 教左陣豬 ,, 之後作文.. 

 << 西瓜汁的製作過程>>!! 我好少飲架bo ==”” 

 雖然有圖睇住 ,, 但係都唔係好識作囉 !! 

 recess .. 收功課 ,, thx劉智幫我拎落去呀 !! 

 本應係geo,, 不過轉左中史 .. 

 派番test,, ok!! 

 唔算太好 ,, 不過有進步la~ 

 可以好d>.<”” 

 多謝張元肇既apple juice!! 

 english .. test .. 我又唔夠時間la ..>3<””

2題冇做,, 6分呀 !! 

 不過今次好多人都唔夠,, 真係好難呀 !! 

 lunch .. ada & 莊去左買好運 .. 

 之後番choir .. 

 bio .. m sir都係講番份test ..

加左1分呀 !!  哈哈..^^ 

 maths .. 教豬 ,, 我唔見到左本hw bk><”” 

 點算呀?? 

 

 放學.. 落左hall ,, 啦啦隊練習.. 

 隻舞好低b!! ==”” 

 不過好搞笑 ..@.@ 

 冇咩點跳到,, 係度hea下咁.. 

 5點到落番去打波 ,, 悶到嘔囉 !! 

 總之ada同達b叫我個陣同佢地一齊走la >.<”” 

 我以後唔會擺咁多時間係女排到架啦 !! 

 6點幾同02 & carmen走人 ,, carmen食雞蛋仔呀..^^

好耐未食過la ,, 好好味呵 !! *



2005 年 11 月 8 日  星期二   晴天



有3堂free呀 !!

咁呢 .. 今日係day 1!! 

朝早就聽清晨廣播.. 

ck sir上左黎.. 

佢話丫璋唔留心 ,, 咁丫璋又駁佢咀喎!! 

結果記左個輕規 ,, 不過最後都好似冇事 ..^^ 

cl .. check vb .. yeah !! full mark .. ^^

有高人指點ma ,,@@

.. 佢又要我地做包剪dum!! 

我一d都唔識 ..><”” 

eng .. miss幫我地溫test .. 

maths .. 唔記得左 ..==”” 

phy .. 講豬 ,, 之後就做experiment .. 

我隻手 ”hi” d超能膠ar ><”” 

洗左幾10次都搞唔掂==”” 

只好怪我自己貪玩la ..=o=”” 

之後派卷 ,, 雖然唔高分,, 但係有進步,, ok!! 

哈哈 ..^^ 講個秘密俾你地聽呀!! 

mc岩晒ar .. ^^

好叻女呢 .. (ß我又做左自戀狂la ..><””) 

lunch .. ada ,, ,, bu ,, ring ,, 翹去左kfc .. 

好耐冇同佢地食飯la >.<’” 

er .. ms冇番 ,, lolita黎代堂 ..

佢幾nice!! 

之後pe .. ms冇番 ,, 我地去左地牢d課室到自修.. 

 

今日好正呀 !! 3堂係free..^^



2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天



history test ..

History test!! 

今朝搵唔到佢地呀>”< 所以自己1個番,, 

見到2a個個小朋友,, 不過唔知佢叫咩名呀!!

  

re .. 出奇地.. d人好靜呀!! 

中文.. 唔記得左lu~ 

eng .. 講講下書,, 就講到nickname .. 

偉哥話kingkongmango ghost .. 

之後miss就問點解la~ 

搞到kingkong好無奈..==” 

之後recess ,, kingkong係咁叫我做瘦彤” .. 

咁我咪叫番佢做肥弘 !! 

phy .. sir未改完卷,, so就繼續教書.. 

civic .. 佢話我地d proposal 唔得喎>.<”” 煩都嘔..

lunch .. 02 ,, carol ,, fiona去左陳漢記.. 

好好笑囉!! 我地4kai..==”” 

之後趕番上去朗誦.. 

fp .. 又係討論下咁.. 

assm .. prefect同社職宣誓.. 

kingkong & handing sir.. 

  

放學.. history test .. 

哈哈..^^ 我識呀!! 

之後同丫bu & 大佬一齊番屋企.. 

我地去左7-eleven食雪糕,, 我又差d食到成身都係啦!! ><”” 

大佬話我有達b3成既功夫==”” 

夜晚去左學琴,, 停左2個月,, 終於學番lu~

生疏左dd tim >.<”” 要努力d練啦!!