今年的平安夜,
是一生中最快樂的平安夜。
因為媽媽早收工,
一早食完dinner之後,
媽媽話帶我同呀妹去荷李活廣場。 我哋去在通利琴行買琴書, 可惜冇,我哋好無奈錦出來=3=。 媽媽本來話請我同呀妹去食意大利雪糕, 但是因為果間嘢冇咗, 所以只是去咗麥當勞食麥旋風。 雖然好掃興, 不過都好happy!^^
我哋去在通利琴行買琴書,
可惜冇,我哋好無奈錦出來=3=。
媽媽本來話請我同呀妹去食意大利雪糕,
但是因為果間嘢冇咗,
所以只是去咗麥當勞食麥旋風。
雖然好掃興,
不過都好happy!^^