今日係Boxing Day,
我下午同一家人去エ展會~
唉~
好多人...
人山人海...
最憎去D咁多人嘅地方~~
好無奈...
但是有嘢食,
又有嘢買,
所以都算啦!
我哋買咗好多嘢,
簡直數都數不盡阿!
我哋一直行,
行到6點到就走。
之後,
我哋搭叮叮同坐船去尖沙咀食pizzahut。
我哋食咗1碟noodle , 1碟rice同一個Pizza,
我同呀妹仲每人叫咗杯嘢飲tim!
吃飽咗,
就去睇燈飾。
我同呀媽都覺得今年的燈飾冇之前咁靚,
可能要環保卦~~~
我哋行到大約12點先返屋企!
今日雖然好疲累,
但是好happy!^^
註:暫時未有燈飾的圖,我遲D會放,sorry
|