今日是2008年的第一日,
我同表妹、表弟一起身,
就一齊刷牙、洗臉。
之後,
我就叫表妹、表弟啲爸媽帶我哋食麥當勞當早餐。
我哋一共叫咗4個餐。
食飽之後,
表妹、表弟啲呀爸話要買紙巾,
所以叫我跟表妹、表弟啲呀媽。
由於表妹、表弟話去個park道玩,
所以我都要跟去。
去到個park,
佢哋話要玩hide-and-seek,
所以表妹、表弟啲呀媽叫我同佢哋玩。
首先我捉佢哋,
一D難度都冇;
之後到佢哋捉我,
由於我冇力,
所以俾佢哋捉住。
之後我哋返屋企食lunch。
跟住,
我哋去咗圓方。
我哋叫咗我呀爸、呀媽同呀妹呢一齊行同帶埋我返屋企。
我哋玩到約7點先返屋企!
今日好happy ar!
|