窗台上的薰衣草
各位同學,畢業後還會記得我嗎?畢業後的日子會怎樣呢?開這個blog,主要的目的是為了記錄我們的回憶。希望你們可以留下足跡,讓我可以珍惜與同學的一分一秒,請多多留言!
crystal4a_30
暱稱: 被遺棄的女孩↖Little Crystal﹏瑩
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
最新文章
真的快樂嗎?
回憶起... ....
煩雜的一天
煩厭的一天
考完試了,不是該快樂...
文章分類
全部 (21)
●○學校生活○● (8)
◆◇日常生活◇◆ (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 34
今日人氣: 1
累積人氣: 1830
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2007 年 12 月 31 日  星期一   陰天


2007年的最後一個31號 開心 分類: ◆◇日常生活◇◆

我同呀妹一早跟呀爸去奧海城同表妹玩,

我哋一去到表妹屋企,

跟立刻同表妹個弟弟玩「打架」。

當然不是真的打架啦!

之後,

呀妹就拿部PSP出呢,

我又問姨丈借部NDS呢玩。

過咗好耐,

姨丈叫我跟佢去拿壽司同買筷子。

我跟咗佢去拿壽司同買筷子,

點知咁黑仔,

見到豬仔包哥哥。

好采,

佢見唔到我姐!

我同姨丈返咗屋企之後,

有好多嘢食,

我不斷食食食... ...

真係好味ar

食飽之後,

我哋又去咗樓下啲奧海城參加倒數派對,

人山人海,

好熱鬧ar,

倒數前,

有唔少明星表演,

有廖碧兒、陳豪、Sun boy'z等,

不過最衰冇鄧麗欣、Twins同方力申,

終於等到最期待既一刻,

10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..0  Happy New Year!!!!

真的十分高興啊^o^,

新一年既來臨,希望考到間好中學同可以同同學聚舊吧!

倒數後,

我同表妹一齊返屋企拆禮物,

呀妹就跟爸媽返屋企。

我有好多份禮物,

我最鐘意啲禮物是果D無印良品筆,

2007年的最後一個31號真係happy ar!