我同呀妹一早跟呀爸去奧海城同表妹玩,
我哋一去到表妹屋企,
跟立刻同表妹個弟弟玩「打架」。
當然不是真的打架啦!
之後,
呀妹就拿部PSP出呢,
我又問姨丈借部NDS呢玩。
過咗好耐,
姨丈叫我跟佢去拿壽司同買筷子。
我跟咗佢去拿壽司同買筷子,
點知咁黑仔,
見到豬仔包哥哥。
好采,
佢見唔到我姐!
我同姨丈返咗屋企之後,
有好多嘢食,
我不斷食食食... ...
真係好味ar
食飽之後,
我哋又去咗樓下啲奧海城參加倒數派對,
人山人海,
好熱鬧ar,
倒數前,
有唔少明星表演,
有廖碧兒、陳豪、Sun boy'z等,
不過最衰冇鄧麗欣、Twins同方力申,
終於等到最期待既一刻,
10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..0 Happy New Year!!!!
真的十分高興啊^o^,
新一年既來臨,希望考到間好中學同可以同同學聚舊吧!
倒數後,
我同表妹一齊返屋企拆禮物,
呀妹就跟爸媽返屋企。
我有好多份禮物,
我最鐘意啲禮物是果D無印良品筆,
2007年的最後一個31號真係happy ar!
|