| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 7 日 星期六  |
2008 年 6 月 7 日 星期六  |
| ❤;2008-06-07"|| |
分類: CrY+stal `日記 |
今日無所事事,,
咪又係溫書計數 XvX
好悶呀,,
但係冇得揀 =[
同媽媽行左一陣街,,
好耐未試過兩母女一齊行街lo..(雖然冇買過野 - -)
下星期考數學,,geo,,中文,,英文
最差果幾科,,
希望努力左有回報啦 ^^
今日終於俾我見識到自己d琴技有幾冇用
係連cannon in D 都彈唔到
彈左半個鐘聽唔出係呢首歌....
realy 真係覺得自己好冇用呀 ; ]
中文補習好多人呀~
補左兩個鐘都唔知自己做左d咩?!
冇野講lo x ]"
bye 啦 -- |
| 發表時間:2008-06-07 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
❤;痛罵某人一番~"||  |
分類: 未分類 |
今日antie 黎左我屋企~
有時真係頂唔順佢..
話我態度唔好,,確實如此 - -
一句: [佢邊有食燒賣..佢都冇食燒賣!!]
我好冷靜兼心平氣和咁同佢講(可能有d串)>.<
應黎既一句...[我係你既antie 黎嫁,你唔可以用呢種態度同我講野,你好好反省下啦!!]
喂!如果唔係你係一個長期病患者...我肯定我一定會同你解釋一大番
仲會有少少責怪你
如今,,
我咁樣同你講野你就話我態度唔好,,
或者你覺得我態度唔係幾好,,但係我都有我原因lo../,\
我依家病更,講野更係軟弱無力架啦
你都會啦~
仲有,,同一句說話我講過十幾遍
你仲係唔明,,唉= =
你真係考更我耐性......
你同一句說話講一多遍
我明啦!~ - -
前個排,,我話5月尾個陣 @@
唔係你日日黎煩住我
我就唔會溫書溫到1-2點啦
你的喋喋不休使我無法忍耐,,我的態度差,,算吧...可能你不明白我
那煩請你不要在我溫習的時候出現騷擾我
告訴你,,你沒來我那幾天,,
我的成績比以前進步了
我早了睡,,
每一件事都比以前好 =]]"
我唔該你啦,,仲以為你開化左
點知...
仲囉唆過以前!~
我唔該你~
反省下啦 - -
自己過黎引我鬧你
我個陣時,,有一種衝動想用粗口黎鬧你lo..
我都係第一次有呢種討厭人既感覺lo
超級無奈
我有我一大篇道理黎鬧你
但係我都冇講到..
點解??
我知你死要面,,我尊重你lo..
咁都唔明,,
一日陣係識囉唆,,你又唔係老,,唔該唔好唔好唔好
囉唆啦!!
呀婆既囉唆我頂得順
你開明d啦
一日陣係識嘈'''
我頂你唔順啦..
成日都係咁 --
|
| 發表時間:2008-06-06 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
❤;溫書日~"||  |
分類: 未分類 |
今日自己一個人係屋企
無奈既係..成日自己煮飯同溫書..唉 /_\
不過呢..最差既係數學,,應該唔會好悶..
個個都考試要努力,,我想努力都唔得'''係無能為力
食左藥之後一定會頂唔順訓覺= =
同學們,,別忘下星期要考GEO..致命一撃呀 ;]
WOW!!睇下鍾德德幾勤力,,佢溫哂中文啦!!
有時真係幾佩服佢,,可以唔理自己不停地溫書..超乎常人既毅力呀..
55 無奈= =
今日睇TYPHOON 睇到--獅王爭霸..
當然係考試之後啦//
我好驚冇人肯陪我睇
我驚你地訓著..=]
請問邊個想睇?? 想睇既就黎搵我啦!!
係太空館..每一只須$16炸..
大家一齊為考試 努力 -3-!! |
| 發表時間:2008-06-06 12:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 5 日 星期四  |
| ❤;2008-06-05"|| |
分類: CrY+stal `日記 |
美好既今日
完全冇test..
好可惜...病左..
yesterday 發燒發到39度...真係令人擔憂 - -
中文堂派卷~勁低分..見到突然間想喊__嗚嗚嗚嗚~
呢//跟住IS 堂,,成堂間書兼對wb..雖然好悶不過--so meaningful^^
後尾英文堂,,係咁對練習..覺得自己好弱
HIS'''最悶的一課
中史又派卷..好自卑..點解??我都唔知- -
oh!!我至愛我朋友們..我yesterday 俾人串左成個鐘呀 /_\
有冇人可以幫我呀..
好啦..又係懶醒既時候:
考試快將來臨,都是那是那一句;;只要有付出,,一定有成果!!我並沒有說錯,,
你又試過盡你的能力溫習好嗎??其實根本很少人做得到"一分耕耘,一分收獲!"
只要你盡了力,,那結果一定不會讓你失望,,即使真的不好,,也不必內疚..人生總有挫折 ma!! |
| 發表時間:2008-06-05 03:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | » |