Playlist  Music
三首小推介,全部都係國語,不過唔錯架x]"
crystal_mok
暱稱: `蛙*cRy+sTaL=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-01
至親
不快
YEAH
旅行
  
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 1242
2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


❤;9`11"||  分類: 未分類

唔知點解最憎day 5...

第一堂->maths

超悶..頂唔順~

第2堂->e&re lo,,, marine 吉呀  =,=''

第3堂->geog   ms.wong 教

好悶同好快..唔聽又唔得,聽左又好悶x]"

跟住果d好彩唔使咁悶....hehe

4th 中史"    都過得去既..梁老師真係有好rich 既中史常識呀!~

5th-v-____________miss ho,原來係可以咁好笑架-0-"

6th/____\"

點解我咁唔中2 day5, 就係因為呢堂pth x["

未坐落去,就有人同我講

[唔好同我講你係5字尾呀]

[下...又見面啦..]

於是隔離果兩條友>>就係度講d我同前面果個都好想嘔既野

好噁心呀-   前面果個 0 左lo..   原來學校真係有d咁xyz 既人...

你地兩個講就算啦...咁你同我講有咩人..

兩個人淫笑, 我就係度無奈中..

由個一刻開始,我對pth 已經完完全全產生極大厭惡感!!!

總之有pth 既話,我都會想死呀~

最xXy 既係,前面的那位竟然受佢隔離果個溝..

我未見過有人可以肉麻成咁...仲X過溫老太..

嘔嘔嘔...前面果個真係慘= ="

好想嘔呀

發表時間:2008-09-11 02:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


❤;9`10"||  分類: CrY+stal `日記

後日Pharsal Verb TEST!!

今日其實已經溫到7788架啦

不過都係唔熟..

係圖書館既自修室溫書其實都不錯, 但係我今日實在太xXy..

頭陣聽更音樂, 好嘈,跟住枝hi-tec-c  斷墨-

於是我就拍左幾下枝筆啦...   好大聲!!!

d人係咁望住我,我仲未知自己發生咩事?!

有個人仲同我講: 你好嘈呀..唔該細聲d啦- -''

好醜呀=0="   哈哈,估下我下一步做咩?

我自己都頂自己唔順

我即該拾書包衝出圖書館...

覺得自己好蠢,幾時點解咁驚,好似dodo 係我旁邊..-00-"

發表時間:2008-09-10 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


❤;9 8"||  分類: 未分類

中文;; 口頭報告+講書

b0r!nG ..  尋日1:30訓都冇釣魚和  =,="

h!St;; h.k.

其實 ms. man 都唔係咁悶姐

cL;; 王東文

EnG;;   衛SIr 教得好快, 兩堂係咁抄

係咁讀.   今日佢問字,嚇到我死..

最好笑既係, 我個頭太低write..我諗佢以為我訓著左, 無端端敲我枱角-v-"

我想講,

其實我冇訓著架/_____\"

唔好誤會呀,-口-"

跟住諗住同樂一齊去食飯,

點知.....xyz"

仲係咁講我呢樣果樣...老實講,,

好討厭呀 -_-"    點解係要講我姐...

好好講咩?  我唔覺lo..好煩呀.

俾人地知道好有趣咩?  係咪佢知道左我同佢都會開心d?

係既, 即管講lo. 我唔阻你,

 

 

 

 

熱戀中既人對呢d野過於樂觀..完全冇諗過我,就口快快講左啦.

發表時間:2008-09-08 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天


❤;95"||  分類: 未分類

第1個星期,都唔錯啦,MISS HO 都好風趣呀"- -

雖然MS man 教 hist,不過我諗我地都唔會釣魚既..

韋sir 教英文,哇佢教得好快呀,兩堂內教4十幾個生字,對我而言

算唔算多呀? 咩星期一抽問wo...

我覺得佢當左我地係中3,4果d呢..

進度好快= ="

所以係咁教係咁教,

我地一發白日夢,你就會唔知佢講咩?

希望聽日maths 唔會釣魚啦!!~

今日早d訓..好好.

聽日多d精神,讀好d書佢,我就唔信我努力都會差.\/."

哈哈,hist 我都睇哂架啦,未查字典咁解炸ma,其實我唔係咁勤力,只因為我怕slepy,睇定好d既,

始終都係ms man wo,,,-0-"

係咪?  仲有3日就係concert表演日

好緊張呀!!!~  死定啦,我未練熟/____\"

唔好咁快死呀,咁快死唔好玩架,我地仲要拎[shirt]?!

願故事只有主角

發表時間:2008-09-05 12:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


❤;9`1"||  分類: 未分類

今日可以算係惡夢既開始..

一番到學,statement man 做班主任..

都算啦,佢都幾風趣既...

曬-.-"...調位___?!

哈,我真係死得架啦,我覺得lo,果個statement man扮哂野俾自由...

是是但但咁調位..

我中蕉啦,坐係個留班生隔離..好xyz的...

勁恐怖呀-0-"唔想呀,我寧願你幫我地調位lo..

佢教eng&his...好彩我 eng第7組,同2d 一堆人上堂

好開心呀xd"   不過老實講,佢講his都好悶下...

我驚自己悶到訓..=D"

救命呀!!!!!~

有冇人可以救下我

發表時間:2008-09-01 08:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]