| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
| ❤;9`11"|| |
分類: 未分類 |
唔知點解最憎day 5...
第一堂->maths
超悶..頂唔順~
第2堂->e&re lo,,, marine 吉呀 =,=''
第3堂->geog ms.wong 教
好悶同好快..唔聽又唔得,聽左又好悶x]"
跟住果d好彩唔使咁悶....hehe
4th 中史" 都過得去既..梁老師真係有好rich 既中史常識呀!~
5th-v-____________miss ho,原來係可以咁好笑架-0-"
6th/____\"
點解我咁唔中2 day5, 就係因為呢堂pth x["
未坐落去,就有人同我講
[唔好同我講你係5字尾呀]
[下...又見面啦..]
於是隔離果兩條友>>就係度講d我同前面果個都好想嘔既野
好噁心呀- 前面果個 0 左lo.. 原來學校真係有d咁xyz 既人...
你地兩個講就算啦...咁你同我講有咩人..
兩個人淫笑, 我就係度無奈中..
由個一刻開始,我對pth 已經完完全全產生極大厭惡感!!!
總之有pth 既話,我都會想死呀~
最xXy 既係,前面的那位竟然受佢隔離果個溝..
我未見過有人可以肉麻成咁...仲X過溫老太..
嘔嘔嘔...前面果個真係慘= ="
好想嘔呀
|
| 發表時間:2008-09-11 02:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
| ❤;9`10"|| |
分類: CrY+stal `日記 |
後日Pharsal Verb TEST!!
今日其實已經溫到7788架啦
不過都係唔熟..
係圖書館既自修室溫書其實都不錯, 但係我今日實在太xXy..
頭陣聽更音樂, 好嘈,跟住枝hi-tec-c 斷墨-
於是我就拍左幾下枝筆啦... 好大聲!!!
d人係咁望住我,我仲未知自己發生咩事?!
有個人仲同我講: 你好嘈呀..唔該細聲d啦- -''
好醜呀=0=" 哈哈,估下我下一步做咩?
我自己都頂自己唔順
我即該拾書包衝出圖書館...
覺得自己好蠢,幾時點解咁驚,好似dodo 係我旁邊..-00-" |
| 發表時間:2008-09-10 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 8 日 星期一  |
| ❤;9 8"|| |
分類: 未分類 |
中文;; 口頭報告+講書
b0r!nG .. 尋日1:30訓都冇釣魚和 =,="
h!St;; h.k.
其實 ms. man 都唔係咁悶姐
cL;; 王東文
EnG;; 衛SIr 教得好快, 兩堂係咁抄
係咁讀. 今日佢問字,嚇到我死..
最好笑既係, 我個頭太低write..我諗佢以為我訓著左, 無端端敲我枱角-v-"
我想講,
其實我冇訓著架/_____\"
唔好誤會呀,-口-"
跟住諗住同樂一齊去食飯,
點知.....xyz"
仲係咁講我呢樣果樣...老實講,,
好討厭呀 -_-" 點解係要講我姐...
好好講咩? 我唔覺lo..好煩呀.
俾人地知道好有趣咩? 係咪佢知道左我同佢都會開心d?
係既, 即管講lo. 我唔阻你,
熱戀中既人對呢d野過於樂觀..完全冇諗過我,就口快快講左啦. |
| 發表時間:2008-09-08 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 5 日 星期五  |
| ❤;95"|| |
分類: 未分類 |
第1個星期,都唔錯啦,MISS HO 都好風趣呀"- -
雖然MS man 教 hist,不過我諗我地都唔會釣魚既..
韋sir 教英文,哇佢教得好快呀,兩堂內教4十幾個生字,對我而言
算唔算多呀? 咩星期一抽問wo...
我覺得佢當左我地係中3,4果d呢..
進度好快= ="
所以係咁教係咁教,
我地一發白日夢,你就會唔知佢講咩?
希望聽日maths 唔會釣魚啦!!~
今日早d訓..好好.
聽日多d精神,讀好d書佢,我就唔信我努力都會差.\/."
哈哈,hist 我都睇哂架啦,未查字典咁解炸ma,其實我唔係咁勤力,只因為我怕slepy,睇定好d既,
始終都係ms man wo,,,-0-"
係咪? 仲有3日就係concert表演日
好緊張呀!!!~ 死定啦,我未練熟/____\"
唔好咁快死呀,咁快死唔好玩架,我地仲要拎[shirt]?!
願故事只有主角 |
| 發表時間:2008-09-05 12:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| ❤;9`1"|| |
分類: 未分類 |
今日可以算係惡夢既開始..
一番到學,statement man 做班主任..
都算啦,佢都幾風趣既...
曬-.-"...調位___?!
哈,我真係死得架啦,我覺得lo,果個statement man扮哂野俾自由...
是是但但咁調位..
我中蕉啦,坐係個留班生隔離..好xyz的...
勁恐怖呀-0-"唔想呀,我寧願你幫我地調位lo..
佢教eng&his...好彩我 eng第7組,同2d 一堆人上堂
好開心呀xd" 不過老實講,佢講his都好悶下...
我驚自己悶到訓..=D"
救命呀!!!!!~
有冇人可以救下我 |
| 發表時間:2008-09-01 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | » |