星期五喇*v*
終於有假放喇=]]
不過0n左甘耐,,,
都唔見某芒*0*
金日放左學,,,
等4:30學敲擊-3-
某鋆見倒姊姊尼m囉-0-
勁搞gag-_____-"
某鋆唔知講左d咩~__~
搞到姊姊係課室除底褲......囧囧`
比姊姊嚇親/口\
仲係度換埋m巾-.-"
某鋆AnD某怡同我一齊落去買野食@v@
我地用左40蚊-0-|||
買左好多野AvA;;
魚旦x10粒...白色既物體x4~5粒~0~...
豆腐花x1盒-3-...好似叫雞串既野x4串- -[[趺左兩串- -]]
燒賣x10舊-v-
某班人好似n年冇食過野甘~__~
狂食@口@"
醉後食得果小小/33\..
好似食左一粒魚旦同兩粒燒賣.../ v \
食左幾啖豆腐花^0^
姊姊掛住同某峰講電話\口/
勁驚比人收左個ph0ne囉/_____\
某鋆扮miss lp扮得勁似ava
pens down... a0a
look at me-0-?!
orange paper...\0/
某鋆把聲仲要高左成8度-0-|||
笑死xDD...
歡樂既時光過得真係快*0*
係時候上4樓學敲擊喇-V-
次次上敲擊都係係系度HEA- -v
講某彤壞話呀x]]`
月講月high...a3a
但係估唔倒既係,,,
萬聖節甘就過左喇/口\
期待下年萬聖節同多d人去海洋公園-v-
|