hea下hea下又一日嚕~____~
竟然揾番n年前既野*0*
睇番我之前打既果兩段野,,,
睇到o哂咀囉- -'
低 能 的 說 v_____v
第一堂,,,中屎;; 完全唔明個老師up咩-口-
講講下講到啦啦隊都出埋尼*口*
第二堂,,,通識;; miss又唔尼教- -某人代課*0*
成堂都聽倒姊姊果邊d人係度講爛gag- -
小息 *0* ;; 唔記得做左d咩-0-[[好似落左小食部*v*]]
第三堂,,,歷史;; 冇做功課~0~
差d連我都比人鬧埋一份/33\
第四堂,,,英文;; 讀埋d低能poem- -(唔知有冇串錯-0-)
小息 *3* ;; 好似又落左去小食部- -
第五堂,,,英文;; 又係英文~___~悶`
第六堂,,,科學;; 默書-0-|||冇溫過- -"
又忍唔住出左貓@v@
食lunch ;; 等左好耐\口/又痴姊姊個飯盒-v-
第七堂maths;; 狂做數...做到我差d訓著-____-'
[[果然我唔係數學勁既人/______\]]
第八堂,,,中文;; 派番個中文默書比我地>口<
第二次拎 0分=]]`
小息[等放學] ;; 姊姊同某君係度計默書既平時分-0-
姊姊又係度哂命喇...囧囧`HELP-0-
第九堂,,,班會;; 幫全級整書+做功課-3-
放左學之後 ;; 係學校HEA左一陣-V-
thz左嵐媽[[仲有佢個fd子-33-]]先*v*
多謝你話我知邊度食雪糕唔會比人捉ava'
|