嘩,這個老師又醜又姣又惡,我都差d俾佢責罵,因為我笑,幸好她沒有成功。
不過有幾個人就慘,給好罵到喊,唉,真慘,
好在唔你教我主科,如果教我主科,我可能會死佐好耐。
唔知今日曾子美沒有返學,是不是因為唔想再見到那個miss。
今日我地全班都同班主任投訴,班主任本來不太相信,佐又聽到我們這樣說就同我地說如果下堂再是這樣
才理會。
我依家真想同校長講。
我地班是第1次,全班都咁討厭一個老師。