|
我26打果篇,真係純粹up下
不過,如果你地認為全篇都係講我呀媽(唔計我有打明fd果到)
就錯哂啦
有d野唔想講到明姐..
咁呀...唔該報名
算,係咁多
----------------------------------------------------------------
講番之前先..極度簡述
星期1對卷
唔打分啦,咁sosad
跟住又係hea下咁囉
唔係好記得啦
----------------------------------------------------------------
星期2
出街
再去行街買野
番屋企
hea
----------------------------------------------------------------
星期3
天氣關系
唔駛番
hea
5pm-6pm落club打badminton <--係咪咁串,忘了- -
hea
----------------------------------------------------------------
星期4
朝早冇起身既關系
成11點,都費事
下午都照唔番學
hea ----------------------------------------------------------------
星期5
on9週會
堯兄要上台
成個野遲左好多先完
我同donkee同miss lee落去
傾中文個說話.. 同埋我拎番星期4d卷
之後上番去對eng卷
JJwong囉
好彩51.. voca得2分,fill blanks得1分
真威
作文好彩12..岩岩pass
listening好似6x分..忘了
呼~ pass就算
之後去YWCA開會
極度無聊
3日既時間都唔得囉..大佬
時數幾時夠10個鐘.. 即刻走人啦
搞掂已經1點幾
即刻分頭去買HECO野
冇時間食lunch啦..
買哂上到去,set下野,等到2點左右就開始
開頭好似好多時間咁
點知之後原來唔係幾夠
不過最終都夠 [組織有d問題..]
去到另一邊等tricky,洪sir,mrs yau試食同比分
個"雪糕+曲奇餅"不知幾好
等佢地等到溶q哂,唔好去死! = =
最後變左liquid,味就仲係好,但個個賣相.. 由gd變bad
都ok慘下
仲有冷面同埋飲品,唔錯呀~
d友仔淨係食左少少,5%都唔知有冇
我地餓到咩咁,即刻食哂d野
嗯,最後洗番d野
就係咁啦~
之後齊齊上tt屋企
up下fashion design..傾下計
之後睇high school musical 1
之前睇過,but都唔係幾記得
跟住搭車走啦
番到去,hea again
----------------------------------------------------------------
星期6
朝早比人嘈醒
之後.. get the guitar=] 正呀!
去完旅行就開始學lu
hea
去sodance
好大雨
我銀包得番幾毫子=[
嗯,番左去之後再出元朗
呀爺屋企again
番泥.. hea
----------------------------------------------------------------
6.29
tt生日快樂!
|