crystaltam
暱稱: aa
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
最新文章
2009-01-19
2009-01-01
2008-12-24
2008-11-23
2008-10-23

2008-06-29

 

我26打果篇,真係純粹up下

不過,如果你地認為全篇都係講我呀媽(唔計我有打明fd果到)

就錯哂啦

有d野唔想講到明姐..

咁呀...唔該報名

算,係咁多

----------------------------------------------------------------

講番之前先..極度簡述

星期1對卷

唔打分啦,咁sosad

跟住又係hea下咁囉

唔係好記得啦

----------------------------------------------------------------

星期2

出街

再去行街買野

番屋企

hea

----------------------------------------------------------------

星期3

天氣關系

唔駛番

hea

5pm-6pm落club打badminton <--係咪咁串,忘了- -

hea

----------------------------------------------------------------

星期4

朝早冇起身既關系

成11點,都費事

下午都照唔番學

hea

----------------------------------------------------------------

星期5

on9週會

堯兄要上台

成個野遲左好多先完

我同donkee同miss lee落去

傾中文個說話.. 同埋我拎番星期4d卷

之後上番去對eng卷

JJwong囉

好彩51.. voca得2分,fill blanks得1分

真威

作文好彩12..岩岩pass

listening好似6x分..忘了

呼~ pass就算

之後去YWCA開會

極度無聊

3日既時間都唔得囉..大佬

時數幾時夠10個鐘.. 即刻走人啦

搞掂已經1點幾

即刻分頭去買HECO野

冇時間食lunch啦..

買哂上到去,set下野,等到2點左右就開始

開頭好似好多時間咁

點知之後原來唔係幾夠

不過最終都夠  [組織有d問題..]

去到另一邊等tricky,洪sir,mrs yau試食同比分

個"雪糕+曲奇餅"不知幾好

等佢地等到溶q哂,唔好去死! = =

最後變左liquid,味就仲係好,但個個賣相.. 由gd變bad

都ok慘下

仲有冷面同埋飲品,唔錯呀~

d友仔淨係食左少少,5%都唔知有冇

我地餓到咩咁,即刻食哂d野

嗯,最後洗番d野

就係咁啦~

之後齊齊上tt屋企

up下fashion design..傾下計

之後睇high school musical 1

之前睇過,but都唔係幾記得

跟住搭車走啦

番到去,hea again

----------------------------------------------------------------

星期6

朝早比人嘈醒

之後.. get the guitar=]  正呀!

去完旅行就開始學lu

hea

去sodance

好大雨

我銀包得番幾毫子=[

嗯,番左去之後再出元朗

呀爺屋企again

番泥.. hea

----------------------------------------------------------------

6.29

tt生日快樂!

發表時間:2008-06-29 01:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]