2007-09-27 - cspudragon - QOOZA BLOG 網上日誌
cspudragon
最新文章
2007-10-14
2007-10-12
2007-10-10
2007-10-03
2007-09-27
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天


2007-09-27 分類: 未分類

好無奈的一天...........

話說今日lunch, 我去左3D班房背《勤學》....
其實3D真係一個好好嘅溫書場地, 成個班房5個人都冇...
背背下, 突然聽到啲腳步聲...
跟住喺我面前出現一對腳...  心諗, 邊個著黑色西褲返學!?
再向上望, 原來係關sir... =o=
關sir:「你喺度做咩?」
我:「功課囉。」  <--- 唔好以為好寸, 其實我好溫柔~
關sir:「你咩班架?」
我:「3A」
關sir:「你跟我嚟!」
跟住好明顯係去DC寫事由紙...

我有冇咁唔好彩, 大把人入人地班房, 偏偏我中招... =v=
我諗我應該係第一個為做功課為入人地班房, 仲被記缺點嘅人喇... T.T






訪客留言 (返回 cspudragon 的日誌)


pmljames 於 2007-09-29 12:14 AM 發表:
sori囉...下次唔叫你黎3D啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔關你事... 我唔好彩... T.T 
Posted at 2007-09-29 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ham* 於 2007-09-27 10:34 PM 發表:
乜你咁唔醒目架!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇第6感...
唔會知關sir幾時走入來... =o=
Posted at 2007-09-29 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]