| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 3 月 10 日 星期六  | |
| 2007-03-10 |
今日一早8點起身..9點落街搭78,番到去就係小食部到等9點30分上堂!10點30分學完,之後就同樂童一齊番我屋企,換3,"汁"野,閃水!---出香港仔
去到香港仔搵樂童媽,俾野佢!俾完之後就去搵Hugo佢地,跟住再去搵lok mAN~齊人之後,就去左唱K...Yeah^^-------------係個到唱左4個鐘!唱到人都"DIN"左
唱完之後就6丁友一齊去左Hugo屋企,反+打"邊爐"+開台(俾人知道左我係識打TIM...><)係個到反到7點,食埋蛋糕--YUMMY!,7點30分同埋鄧廸一齊走人,各自番家!!
番到屋企,右食過........肥死左!!唉~><
|
| 刊登時間︰2007-03-10 10:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
肥龍 於 2007-03-11 05:01 PM 發表:
|
|