文 日記...
這是什麼 !~!

自己睇...
ctm2146
暱稱: 文
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
拿拿林online~!
2007-11-04
日記是什麼?
無聊透頂
心情不好
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 10
今日人氣: 2
累積人氣: 632
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 4 日  星期日   陰天


日記是什麼? 分類: 未分類

我...從小六起打blog

曾經有2個blog

 >yahooblog打左1個月,,冇了

>第1個qoozablog打左3個月,,又冇了

打blog,在中一生會中消失了。。。

中二啦~~

本來都唔會打blog

但係,在一份功課駒使下...我接觸到xanag

>xanga是英文,不識用...所以只在功課中用```

點解我會係11月開始再打qooza?

我看出了一條公式:

<功課>+<朋友>+<無聊>=blog


 

希望.這個blog可是打到最少半年la

ps:我是個冇恆心的人**






訪客留言 (返回 ctm2146 的日誌)


SARAKI -=*] 於 2007-12-02 12:21 AM 發表:
打BLOG而家係我既習慣....
其實打BLOG都幾好架.....
可以將自己諗D咩都講出黎...
幾好呀...
你要堅持打BLOG..
養成習慣.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pooh6b023 於 2007-11-04 10:01 PM 發表:
個彩虹連結好靚哇 *^^
我有遵守承諾的喔 *
你沒有喔! *
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]