我...從小六起打blog
曾經有2個blog
>yahooblog打左1個月,,冇了
>第1個qoozablog打左3個月,,又冇了
打blog,在中一生會中消失了。。。
中二啦~~
本來都唔會打blog
但係,在一份功課駒使下...我接觸到xanag
>xanga是英文,不識用...所以只在功課中用```
點解我會係11月開始再打qooza?
我看出了一條公式:
<功課>+<朋友>+<無聊>=blog
希望.這個blog可是打到最少半年la
ps:我是個冇恆心的人**