今日的現在,剛從沙田回來。
乘上巴士,看起林詠琛的一本新作(即將遺忘)@~
聽著隨身聽的歌,看著小說上的文字。
再看去窗外的風景。即將遺忘....即將遺忘........
真的可以能遺忘嗎。
永遠......永遠的期限有多長久呢??
或許我可以永遠的喜歡你,但同時你亦永遠不會愛上我。
不久之前,有個朋友說,有愛的人便說比佢知,唔好學似我一樣。
不過,若告訴佢,等於永遠的失去。那麼我還要說嗎。
我唔話佢知,佢永遠都唔會知。感覺便能可以在我的思緒裹保留下來。
而不會因為告訴,而失去對你感覺。
上兩個星期是我們學校的考試開始。若然今次成續不好,我不會覺得奇怪。
只怒我放太小時間,微能盡力。
9號:考英文作文加閱讀卷。(好像還不錯 )==!!還者呢點係假象泥嫁
都唔知係咪真既。
10號:考地理同Chinese(55~應該ok吧)==!!!話哂我都係熟讀呢個板塊運動。
成日用泥開玩笑既。呵呵呵呵呵=0=!!!
11號:商業同英文卷3耹聽。商業我唔知呀,應該得掛。
不過....呀@#~!!!!!!!!!!!英文耹聽我比佢陰左呀。物咁嫁。TT嗚~死緊啦
12號:math..........- -~................有點叫做識吧。><盡左力嫁啦
不過我對math都唔知係咪天生蠢才泥嫁。==!!!哈人既。
15號:考 chinese........55還可以。==嘻嘻嘻
16號:佛學貼錯題。不過幸好識(之前考過嘛)幸好幸好.........aybe,
可能又係假象泥嫁= =!!!!!!!!!!!!頌有可能琴晚溫到5點,訓得一個鐘左右。
所以走下走開始有點唔捨服,有點想嘔同暈既感覺。好險。
17號:假期@!~!呵呵呵呵==
18號:考PE同歷?。應該ok~very good!!!><
19號:最後一科啦。><嘩@~!!!!!!!!!狀態大勇。考到最後一分鐘。
呀sir比5張我地寫。我........足足加左3張紙。即係寫左8張紙野。==
比人話我癡左線==。!!!無奈。選修科中?喎。係咁嫁啦。ok!!!!!!!!!!!!very good@~><
就係咁。我既考試轉眼間便完結了。
可是現在應該處理考試後既野啦...............
詳情便等我搞完哂先再話你地知啦。
Bye Bye@~^^
|