本來今天是我預算休息的一天。
可是有突發事件發生。
昨天,紫菜 call 我,同我講明天蕭 sir 要拍點野。
所以想找我和幾個同學去進行拍攝。
琴晚因為紫菜 call 雙黃個陣比佢呀哥話佢咁夜打泥。= =
我叫佢比電話我。佢竟然說NO。驚我比人罵。
我打比雪比,林佩怡,芝華華後先問到雙黃電聯。
咁我打去個陣,又無比人罵,因為係雙黃聽既。幸好@~!!!= =
所以我地今日就返去啦,其間見到唔少 Form 1生。
人地又話佢地好矮既。一點點啦。上年個點咪頌矮。= =
無得寸人 Tim@~!....................
我同其他人要做一個話劇,進行拍攝。我同莉莉做主持。太好啦。
點解咁講,我再講你地就知。其他人就要做"人妖 "。
大家唔好誤會喎,係呢個劇入面。人妖係指有破壞,無建設既就叫人妖。
幸好我係主持唔駛扮妖姐。呵呵呵呵呵呵呵@~不過其他人就慘啦。
唉@~!!!!!!!!!!!!!!!!登佢地慘,你諗下段野一出佢地名聲就無嫁啦。(可能)
今晚去到沙田個陣,我在正想睡覺的時侯。我.........熄燈後.............
見到房入埋有紅色既身影。我扮無野,開返燈入去訓。
搞到有一段時間先訓到。不過訓完之後好似無訓咁。
而且有點唔舒服呢。
= =@~!!!唔想再講了。Bye Bye @~!!! |