MusicPlaylistView Profile
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com
相約回到從前,還是牽著雙手勇闖明天?PrOuD of EvErYoNe小傲的DiArY@~
相距彼此的時間,愛在同一個空間,下一個黎明,下一個天亮...
能否拉近比此間的距離?哪怕是一顆貼近心靈的間距!!!
不用眼睛談的戀愛最棒,還是夢一般的愛戀,較讓人珍惜呢?
歡迎來到小傲的DiArY~!
curarpikt
暱稱: 小傲
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
那一天...那些年
進仍還是退~
登山。人生...
若幸福不能言語...
裝懂若傻...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 171
今日人氣: 0
累積人氣: 9107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


初次接觸的開始和眼前的明亮。 分類: 未分類

今日,係我的第一天返學。

感覺既懷念,又陌生。但同時暗暗地裹又有一種興奮。

怎樣也好,都是初次接觸這一班新同學嘛。

我們今日只有三(塘)課要上。每一(塘都只係初步講解一下。便時間到了。)

遊美子是我們4A既班主任。

放學時,亦很迅速地把我們的"最佳位置"逐一處理。

很快便可放學了。

其實今日令我覺得又驚又喜的。

是朗朗。因為他的一身造型。真的令我眼前一亮。

好型嘛@~他的髮型轉變了,眼鏡變換了。還黑實了不少呢。

而且他還染頭髮呢。真令我驚雅。可是竟然無人看得見他染了。

不是很明顯嗎,一見便見到了。為什麼其他人看不了???真係令我覺得好笑又無奈。

不過不只他一個染頭髮呢。還有舊校生單樹強呢。不過佢就明顯過朗朗就真既。

好啦,唔講啦。Bye Bye @~^^下次再寫吧。

2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


早己遺忘的感覺與紅色身影的房間。 分類: 未分類

本來今天是我預算休息的一天。

可是有突發事件發生。

昨天,紫菜 call 我,同我講明天蕭 sir 要拍點野。

所以想找我和幾個同學去進行拍攝。

琴晚因為紫菜 call 雙黃個陣比佢呀哥話佢咁夜打泥。= =

我叫佢比電話我。佢竟然說NO。驚我比人罵。

我打比雪比,林佩怡,芝華華後先問到雙黃電聯。

咁我打去個陣,又無比人罵,因為係雙黃聽既。幸好@~!!!= =

所以我地今日就返去啦,其間見到唔少 Form 1生。

人地又話佢地好矮既。一點點啦。上年個點咪頌矮。= =

無得寸人 Tim@~!....................

我同其他人要做一個話劇,進行拍攝。我同莉莉做主持。太好啦。

點解咁講,我再講你地就知。其他人就要做"人妖 "。

大家唔好誤會喎,係呢個劇入面。人妖係指有破壞,無建設既就叫人妖。

幸好我係主持唔駛扮妖姐。呵呵呵呵呵呵呵@~不過其他人就慘啦。

唉@~!!!!!!!!!!!!!!!!登佢地慘,你諗下段野一出佢地名聲就無嫁啦。(可能)

今晚去到沙田個陣,我在正想睡覺的時侯。我.........熄燈後.............

見到房入埋有紅色既身影。我扮無野,開返燈入去訓。

搞到有一段時間先訓到。不過訓完之後好似無訓咁。

而且有點唔舒服呢。

= =@~!!!唔想再講了。Bye Bye @~!!!

2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


今日的離別,他日的回憶。 分類: 未分類

即使從前的我要度過一個接一個的學年,

跟不同的人,不同的朋友,不同你知己作一個又一個的

" 相識","離別","重聚"

雖然明白到今日的離別,亦代表他日能共聚的時刻。

不過,聽下一首接一首的歌目,看見一個個不同的風景時。

寂寞的時候,一個人的時候,卻總是懷念著從前的點滴。

頌使呢一刻我會唔開心,亦唔代表世界會因此為我停止,

為我時間流轉。

所以我會過每一天的喜與悲。那怕有一天我會因感觸而流淚。

但我身邊仍然有很多知己好友。

亦曾記得你們良師的教道。多謝你們,蕭 sir ,Miss So ,Miss Ho。

 

2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


陌路上的遇見。 分類: 未分類

每一天,也許在你的身邊行行走走過了不少途人。

但有幾多途人能與你結識,能成為你生活中的一份子。

機會率微乎其微。@~!!!

透過不同的事,才會把你們拉上關係。

其間可能有開心快樂,亦有痛苦悲衰。

曾經聽過一句說話,唔知能否應用係呢到呢。

 如果係一段感情,一段友誼上。你沒有傷害的。

你可以大聲講你好幸福。

但如果係一段感情一段友誼上你不幸受傷害的。

你亦可以大聲講我好有經驗。

所以不論怎樣,這些感情到最後係怎樣,其實你有開心過,有回憶過。

你有賺嫁啦。

我想,這返說話可以給每一位朋友,身邊每一位聽。令佢地

今後亦可以開快快樂地面對每一件事,從此不再有悲情傷感吧。

你們可以告訴你身邊的人聽,有一個日記板講過這返說話。

有這番說話存在過我們的眼睛裹,存在過係我地腦海裹。

若你們不開心的時候,我好歡迎你地在係呢個日記板,

係呢篇日記裹,看一看這段會令你回心微笑的說話。

多謝。@~Bye Bye@~^^

 

2006 年 8 月 3 日  星期四   雨天


迎風吹來的時間。 分類: 未分類

琴晚,風呼呼地吹。風勢大得很。

擇直客死人。><!!!

睇完倩女幽魂之後,諗住訓教教豬嫁 la @~

不過就係睡不著嘛@~= =!!!硬著頌肚餓 Tim @~

Oh my God @~!!!!!!!!

就係我煮緊呢個 "公仔麵 "個陣。

= =@~!!!

媽打話煮多個,Because 佢又食。(無計我煮得太香,媽打訓緊都要起身食。)

呵呵呵呵呵呵呵呵@~開玩笑咩  ,無錯!!!(普通話)哈呵呵、呵呵嘻嘻呵。W~@

食緊公仔麵個陣,同我傾計,食完,我地就各自訓 la@~  就係誰入夢鄉的一刻。

一面耹聽外間的風聲,一面想返很多回憶。感覺好像正止了。

時間好像停止了,又好像相隔很久了。突然睡魔 call 人。

咁就訓左 lu@~而夢境到現在睡醒,這麼久了,竟然還記得呢。

係個惡夢@~!!!= =你話好唔好笑。

係夢入埋我係第一生,突然變旁觀者,後期又轉入做第一生。

不過夢境以另外一種方式發生了。這一刻又感覺到時間模胡了。

= =@~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!勁無奈,唔寫 lu @~下次再寫吧。Bye Bye@~!