|
今日又係考試既日子喇,,
今日係考eng,,
我覺得都ok難既,,不過易過上次囉,,
溫習個時真係悶到嘔電呀= =”
跟住放書包出去,,我唔記得拎埋個HE file,,
kevin sir仲叫我個名,,我都唔知咩事,,
點知佢望住我個file,,我先記得= =”
suki阿wing個d係度笑=3=
搞到我好糯tim... >3<
溫習班個時真係好悶呀!!
點解我要tick個個格仔呀= =
我諗住訓陣,,點知比個林煩見到,,
佢諗住行過黎叫我唔好訓,,不過個時見到魚仔叫我起身,,
所以佢冇叫我唔好訓,,哈哈>V<
跟住就去左McDonald食lunch,,
點知比我見到Mandy喎,,超驚喜呀!!!*
好開心呀見到佢!!*我地真係有緣*呀>3<
之後我見到佢同佢個fd企左係度,,我咪望吓佢地囉,,
點知佢原來係等我買完野食同我講【bye bye》呀∼∼
哈哈>V<*好開心呀!!
之後行左一陣街,,suki,,kk同syee行到去火車站搭車,,
之後我自己番左屋企,,自己一個人行好悶呀,,
我依家先覺得自己一個人係好孤獨嫁...
|