×||°|▉]|┘︴小喱┌◇*---::'』*反逆して有罪ですか/*?]
''【∮乖巧°---壞透*''あなたは意外にもは彼女に行った--◇[\私はの彼女
currychristy
暱稱: ∮小喱〞
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`-閱讀日*
家長日; T3T
冬菇; FUCK YOU*
比狗追T3T
CKAI*HAPI BIRTHDAY
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ANGEL--}'
ELAM_-*/
ERICA"*/\//
LNYAN"’*__
MuSHrOomSnOw#//*
SANDY*_/
SIN*
*_2方N''
小花*;>
河馬*\||''
最近訪客
最近沒有訪客
*【喱子\]''
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 201
今日人氣: 5
累積人氣: 6814
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
   2006 年 6 月 12 日  星期一  

         
               ________考試*】  

我冇打日記好耐喇,,because我懶左囉=3=

今日要考試,,仲要係考maths,,

maths最差嫁!!第1日就考,,

溫習個時超悶呀!!睇睇吓本數學書就想放低,,

其實我係諗住考天才嫁∼∼哈XD

不過呢因為阿媽個方面所以唔夠薑考天才,,

考完數學,,我一d都冇後悔我冇乜溫習,,

because我maths一向都係差嫁...

最後個頁我成板冇做到,,because個腦一片空白,,

跟住我同kk上圖書館還書,,我問kk最後個頁點做,,

原來我冇睇到個A(x,0)B(0,y)呀= =

搞到我冇左10分,,= =10分呀,,你比我呀∼∼

之後既考試我都唔知點算好...

絕對空虛!!*

刊登時間︰2006-06-12 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]