|
我冇打日記好耐喇,,because我懶左囉=3=
今日要考試,,仲要係考maths,,
maths最差嫁!!第1日就考,,
溫習個時超悶呀!!睇睇吓本數學書就想放低,,
其實我係諗住考天才嫁∼∼哈XD
不過呢因為阿媽個方面所以唔夠薑考天才,,
考完數學,,我一d都冇後悔我冇乜溫習,,
because我maths一向都係差嫁...
最後個頁我成板冇做到,,because個腦一片空白,,
跟住我同kk上圖書館還書,,我問kk最後個頁點做,,
原來我冇睇到個A(x,0)B(0,y)呀= =
搞到我冇左10分,,= =10分呀,,你比我呀∼∼
之後既考試我都唔知點算好...
絕對空虛!!*
|