今朝同呀爸去左打叮叮波~ HAHA~ have fun~!!!
下個暑假真係要認真學下~叮叮波算係我最弱GE一項sport~
得閒去打下先~@@
下就去打羽毛球~ 轉左時間3-5~ 出到去好擠車...=3= 番黎用左1個鐘...
今日都係好攰~...唉...早d訓~
又係點歌時間~規矩照舊~
le排都算早訓~
但係唔知點解~ 都係好攰....
可能仲味習慣番學ge日子~
上堂真係唔可以再發夢..專心d~!!!!
試下再早d訓先~.
不如係個blog到玩點歌呀~ 先到先得~
每篇blog 可以點一次~XD
(唔播粗口歌,膠歌等等....)
暑假~ 聽日就結束啦~
今年個暑假 雖然冇學咁多野~
但係休閒咁過下d曰子都幾好~
唔講咁多啦~ 聽日同之前補習班fd 食飯~ 聚舊~yaay~
訓啦~bye~
sosad~ 手真快~只能說~
祝你幸福啦~