怎會~有點陌生的感覺~?
聽日番澳門囉~
番到去即刻打波~
聽晚補Blog啦~
琴晚係銀河訓~
間房超大...大到裝得落我間屋..>3<
床邊有個大水池~大過我張床2倍~ 晚上覺前沈下~超舒服~@@
樓下有個~大海灘~人造沙~人造浪~WoW 陽光與海灘~正~
第2朝~有個豐富GE自動早餐~(味道差一點.)
checkout後~去左黑沙海灘 食個間葡國野~好好味呀~@@
le 2日真係超好玩~!!! 聽日去hk~星期日番~bye bye~