其實…
係咪入咗禮社,
就註定要輸?
如果係,
咁點解我會咁唔好采?
如果唔係,
咁點解禮社成日輸?
抑或係…
根本禮社同冠軍,
冇•緣 究竟, 禮社有冇攞過冠軍? 如果有, 咁係幾年前既事? 如果冇, 咁禮社要黎做咩?
究竟,
禮社有冇攞過冠軍?
如果有,
咁係幾年前既事?
如果冇,
咁禮社要黎做咩?