[傻※豬] 真的是傻的嗎?
呢個係我既板板~請多多支持 >3<
cuteypig
暱稱: 傻豬
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
To:我其中一個好朋友
旅行
Sports Day 2
To:我既好好好朋友
TO:廖景麟
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Annabelle個blog
譚佩姍個blog
羅君妍個blog
翹個blog
卜美銀個blog
吳敏兒個blog
宗個blog
姜芷茵個blog
胡樂晴個xanga
袁楚祺個blog
梁頌賢個blog
郭柳萍個blog
陳盈德個blog
琪個blog
黃嘉倫個blog
楊佳靜個blog
蔡美兒個blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 165
今日人氣: 2
累積人氣: 3488
站內搜尋
2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


好掛住佢呀 感動 分類: 未分類

既日子,

 我已經慣咗。

 但係,

 我依然好掛住

 係到個陣時,

 我對衰:

 成日好大聲咁同野,

 一d都唔尊重

 然係咁,

 但係仲係好錫我。

 我好後悔冇好好咁對

 我曾經係心裡面同自己講:

 我今次唔會好似上次咁,

 呢次我一定要d!!

 但係,

 我做唔到,

 仲係對衰。

 好懷念一齊既日子…

 因為

 我好開心…

 因為

 我唔駛再怕…

 因為只要我開口,

 就會做。

 早之個日係最後一次見到

 我就對d!

 當我知道死咗個陣時,

 我喊咗出黎…T^T

 我好憎佢地!

 如果唔係佢地,

 就唔會駛咁慘…

 如果唔係佢地,

 就唔會駛死…

 但係,

 人死咗

 就不能復生

 咁我嬲佢黎做咩呢?

 我應該好好咁珍惜佢地,

 得閒番去探不佢地。

 我眞係掛住

 好想多謝咁照顧我、咁錫我。

 我好想同講一句:

 阿煲,對唔住呀!!

 但係,

 會聽到嗎?