冇佢既日子,
我已經慣咗。
但係,
我依然好掛住佢…
佢係到個陣時,
我對佢好衰:
成日好大聲咁同佢講野,
一d都唔尊重佢。
雖然係咁,
但係佢仲係好錫我。
我好後悔冇好好咁對佢…
我曾經係心裡面同自己講:
我今次唔會好似上次咁,
呢次我一定要對佢好d!!
但係,
我做唔到,
我仲係對佢好衰。
好懷念同佢一齊既日子…
因為佢,
我好開心…
因為佢,
我唔駛再怕…
因為只要我開口,
佢就會做。
早之個日係最後一次見到佢,
我就對佢好d喇!
當我知道佢死咗個陣時,
我喊咗出黎…T^T
我好憎佢地!
如果唔係佢地,
佢就唔會駛咁慘…
如果唔係佢地,
佢就唔會駛死…
但係,
人死咗,
就不能復生,
咁我嬲佢黎做咩呢?
我應該好好咁珍惜佢地,
得閒番去探不佢地。
我眞係好掛住佢,
好想多謝佢咁照顧我、咁錫我。
我好想同佢講一句:
「阿煲,對唔住呀!!」
但係,
佢會聽到嗎?
|