[傻※豬] 真的是傻的嗎?
呢個係我既板板~請多多支持 >3<
cuteypig
暱稱: 傻豬
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
To:我其中一個好朋友
旅行
Sports Day 2
To:我既好好好朋友
TO:廖景麟
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Annabelle個blog
譚佩姍個blog
羅君妍個blog
翹個blog
卜美銀個blog
吳敏兒個blog
宗個blog
姜芷茵個blog
胡樂晴個xanga
袁楚祺個blog
梁頌賢個blog
郭柳萍個blog
陳盈德個blog
琪個blog
黃嘉倫個blog
楊佳靜個blog
蔡美兒個blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 165
今日人氣: 20
累積人氣: 3436
站內搜尋
2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天


好眼訓 傷心 分類: 未分類

唔知點解,

今日好眼訓~

英文堂,

差d訓著咗=.=

Maths堂,

又係計數T︿T

普通話堂,

好悶囉!!

I.S.堂,

do experiment︿︿

I.H.堂,

都唔知佢係度up咩=.=

跟住菇sir自告奮勇,

出黎教書~

Lunch之後,

小臭菇膠膠玩,

又比蕉皮駱曉賢蝦~

好衰架!!T︿T

中史堂,

冇野好講~

中文堂,

又想訓覺=.=

有冇人可以話比我知,

點解我今日會咁眼訓架??