| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
去旅行  |
分類: 未分類 |
今日好開心喔~
今日係放假前既最後一日,
我地去咗旅行
BBQ同野餐~
好開心喔!!
我地班等咗好耐先可以坐車出發,
咁遲先出發,
去到都比人霸晒d爐啦!!
好采許煒峰叫咗佢d fd幫我地霸爐~
唔該晒許煒峰~
去到目的地後,
我地同班男仔一齊起爐,
但係…
我地起咗好耐都起唔到,
班男仔就已經燒咗好耐,
仲係度笑我地添!!
等咗好耐…
終於起到喇~
Yeah!!
不過…
唔知點解,
我淨係食咗工條腸、兩粒牛丸同一粒綿花糖,
就已經飽喇~
食完嘢,
我就同菇菇玩NDS,
玩玩下NDS,
我就同菇菇去到阿宗同琛琛個度,
一邊玩NDS,
一邊玩UNO,
好開心喔!!
後黎,
我地一齊行山,
去咗一個有好多墳墓既地方,
好驚驚呀!!
有怪莫怪,
細路仔唔識世界~
差唔多走喇,
我地又開始NDS大戰,
一邊玩NDS,
一邊坐車車返學校,
超支力喔!!!!
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 25 | »
|