|
*-.-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *日誌分類* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *好網連結* *-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *Blog Pet* *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
今日隔離鋪頭送貨 有人唔小心打爛哂玻璃 搞到成條電梯都停鬼左 個個實Q都要掃玻璃 隔離鋪個男仔仲比玻璃割到 今日過去 53 抄IMEI 死人洪爺整親我隻手勁痛 痛到我當場標眼水果隻, 來哥見到幫我鬧左佢幾句 整到我果時我真係超嬲囉 當住佢面發哂脾氣~~ 今朝 Michelle 同佢地 Training 阿神無啦啦幫我講幾句說話 話我住好遠成日做Road Show好慘 塔車又貴、時間又耐......... 連阿俊同Penny都有幫下口 但係我覺得無乜用囉! 個八婆根本就係冷血兼無情既! 阿神話 4月9日 Chic之堡有個funtion 就係五月天黎香港幫『BS』做宣傳 我都有份去幫手~~~~~嘻嘻! 可以親眼見到五月天丫!太好喇! 我一向都好鐘意五月天架嘛! 應該係話好欣賞佢地既材華同歌藝 夜晚阿蛇打左比我成五、六次 我以為有乜事咁緊要, 原本問我有無以前D機既火牛...... |