今日係第一日正式上課,所以要羅好多書返去,重到死啊!!!
lunch,本黎佢地之前講過話要一齊食...但都無咁做到,個個都話係上面食......
今日第一日上堂,Biology就要Dict....真係慘!!!!
At8:05pm,我地義工組要開會,最後一次同Cindy開會啦~~
阿香同張容總喊左出黎...
而我地呢次開會最重要都係選返新ge主席....
之後,我地係到影相