你黎左
◆°﹏早知**你花心*. .為何還要那麼*傻||."!|.*
【 °×*﹏我真的 好想 再說一次 【我愛你*|||!×⊿''
.████[|/| 愛你 不需要原因 只要有一顆真心 ~!
[|◆*既然你說愛我*,,[為什麼◎還牽著她的手!|在我面前炫耀|\﹏↓
cwing116
暱稱: ﹍*° :.思穎+]''
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用qooza,..
唔開心...=]
....
好唔開心牙...
考試‵‵`
文章分類
全部 (200)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 200
留言總數: 20
今日人氣: 9
累積人氣: 3996
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


唔開心...=] 分類: 未分類

                  我地一齊係唔係錯誤既決定呢?
          一齊左5日啦,,.發覺左我地有d唔係好夾牙,,,
                      我唔中意條仔成日管住我,,唔信我,,
            我同之前條仔send信息,刀要比你鬧一餐...
                  仲要打去屌9人,,,唉,..點解你要咁.....
                        想過筲箕灣,你又唔比''
                            刀唔知你想點,,....
                                     可能係我既問題,..
                    
我究竟係咪中意你呢?
                  一開始中意果個就唔係你....
                            但我中意個果又中意左我個好朋友....
                                        我為有同你一齊啦.....
                      見到你地咁開心,..我真係好唔開心..好心痛..
若男孩同看中 情誼仍在心中

以下既歌詞可以形容我既心情....

1.誰也以為我不會拍錯拖
 不知我就算知錯也未求助
 畢竟因你相信愛的我
 決定盲目捏著你穿梭

   為任性苦因好勝痛的我
 只想有日有可能等到你肯改過
 如未悔過 至少隔夜陪伴我
 (如未答應 至少每夜想起我)

2.假使不能公開妒忌 學習大方接受
   同行時要殿後 誰冷落舊朋友
   節日約我三位一體的慶祝 沿途明亮燈飾閃映著沉重
   言談越熾熱 內在更冰凍

誰當初無心將兩方綴合 然後留低 只得這寂寞人
仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該傷感還是快感

   * 能迴避嘛 我怕了當那電燈膽
黏著你們 來來回 委曲中受難
一個我被撇低 卻又很不慣
要走的一剎又折返
能承認嘛 我故意當那電燈膽
他日你們完場時 入替也不難
善良人埋藏著最壞的心眼
妄想一天你們會散 會選我嗎 *

   對換了你身份可應該滿足 情人還是知己都擁入懷抱
   同情或眼淚 讓別個得到
   留低的原因 一世的秘密 其實明知只得我是外人
   仍是你們密友 呆望你們熱吻 應該開心還是痛心




訪客留言 (返回 cwing116 的日誌)