呀強
cwkeung
暱稱: 呀強
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2011-07-19
2010-07-29
聖誕假期有感@@
2010-01-01,,新年一年
女生失常時-.-"
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 167
留言總數: 798
今日人氣: 21
累積人氣: 7664
每月文章
2009 年 6 月 19 日  星期五   雨天


都幾歲了 不需照料 呆滯 分類: 未分類
就幾日,就咁考完試@@
考完都聽到好多fd話輕鬆晒@@
但系自己又唔系好覺窩@@
可能系我唔重視呢個考試喇@@
但系我好重視啲成績@@
我日日都有溫書架@@
但系又考得好差呀@@
溫書都唔覺有咩用@@
可能溫唔入腦喇@@
但系溫完個心舒服啲@@
可能我太蠢喇@@
冇所謂嚕,成績差已經習慣左@@
( ^_^ )/↓下↓下↓下↓下↓下↓下···
考左咁多日@@
想放假好耐嚕@@
聽日有假放好happy@@
但系放得耐又想返學@@
好鬼矛盾呀@@
考完試仲有TSA要考@@
今日有考模擬TSA@@
份數學好激氣呀@@
咁俾心機做@@
捻住令好成績喇@@
點知過一陣就派翻落黎對答案@@
唔計分囖~~~~(>_<)~~~~ @@
考完仲要對埋答案先放@@
呢下先慘@@
搞到差唔多成1點先放@@
我又懶訓冇時間食早餐@@
餓餓地-肚咕咕響~~(╯﹏╰)b
同fd去買左蛋糕食@@
跟住搭車返歸@@
自從搬左屋放學都系自己一個人@@
懷念一齊返學啲日子\(^o^)/~@@
食香口膠漏口好少見@@
今日見到好好彩@@
笑死我 O(∩_∩)O哈!
好想離開學校@@
都幾歲了 不需照料


2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


2009-06-09 呆滯 分類: 未分類

冇寫blog都幾耐嚕@@

申請qooza最基本喺寫文喇@@

冇寫一排都有fd叫我寫@@

其實我日日都系咁上下@@

返學都系日日如常@@

日日發生啲小事就唔講喇@@

咁埋變得越嚟越少寫囖@@

╮(╯﹏╰)╭

講翻今日喇@@

今日開始考試@@

考中文閱讀同作文@@

捻定閱讀課外唔識架喇@@

咁就好俾心機咁溫課內囖@@

咁努力都系想補翻課外啲分@@

點..知出勁多課外..咕~~(╯﹏╰)b@@

課外有幾多,傷心有幾多@@

到作文喇@@

演講辭..寫錯格式..o(>﹏<)o@@

唔緊要,覺得自己內容寫得好好@@

但系唔知改卷呀sir會點捻@@

今日考完嚕↖(^ω^)↗@@

放左學同啲fd去食飯@@

食完捻住一齊溫數..←聽日考@@

由於環境問題,搞到冇乜..冇溫到...@@

(某人仲話:我想訓教呀!!)

呢樣唔緊要@@

最緊要系間野啲飯勁難食@@

(某人話:我以後唔嚟呢間店食!!)

我就冇佢咁傻喇@@

冇人請我就唔去食O(∩_∩)O哈哈~@@

食完翻屋企@@

由於唔同路,單獨搭車回家去(~>_<~)@@

翻到屋企唔生性@@

冇溫書就打機~\(≧▽≦)/~啦啦啦@@

到左夜晚食完飯開始溫@@

溫到宜家@@

見悶悶地..就寫文@@

寫完文有咩做?@@

等你地嚟cm囖@@



2009 年 5 月 24 日  星期日   驟雨


2009-05-24 滿足 分類: 未分類

忙碌啲老媽子回鄉下耕田@@

早我幾年面世啲家姐又要返工@@

成屋得我一粒人@@

悶悶啲@@

叫左呀樂嚟我屋企玩@@

餓餓啲@@

煮左2個麵嚟食@@

傻傻啲@@

冒著小雨兩人行街去@@

黑黑啲@@

兩人各自回家去@@

最重要啲@@

未做功課 做功課先@@