| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
都幾歲了 不需照料  |
分類: 未分類 |
就幾日,就咁考完試@@
考完都聽到好多fd話輕鬆晒@@
但系自己又唔系好覺窩@@
可能系我唔重視呢個考試喇@@
但系我好重視啲成績@@
我日日都有溫書架@@
但系又考得好差呀@@
溫書都唔覺有咩用@@
可能溫唔入腦喇@@
但系溫完個心舒服啲@@
可能我太蠢喇@@
冇所謂嚕,成績差已經習慣左@@
( ^_^ )/↓下↓下↓下↓下↓下↓下···
考左咁多日@@
想放假好耐嚕@@
聽日有假放好happy@@
但系放得耐又想返學@@
好鬼矛盾呀@@
考完試仲有TSA要考@@
今日有考模擬TSA@@
份數學好激氣呀@@
咁俾心機做@@
捻住令好成績喇@@
點知過一陣就派翻落黎對答案@@
唔計分囖~~~~(>_<)~~~~ @@
考完仲要對埋答案先放@@
呢下先慘@@
搞到差唔多成1點先放@@
我又懶訓冇時間食早餐@@
餓餓地-肚咕咕響~~(╯﹏╰)b
同fd去買左蛋糕食@@
跟住搭車返歸@@
自從搬左屋放學都系自己一個人@@
懷念一齊返學啲日子\(^o^)/~@@
食香口膠漏口好少見@@
今日見到好好彩@@
笑死我 O(∩_∩)O哈!
好想離開學校@@
都幾歲了 不需照料
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
2009-06-09  |
分類: 未分類 |
冇寫blog都幾耐嚕@@
申請qooza最基本喺寫文喇@@
冇寫一排都有fd叫我寫@@
其實我日日都系咁上下@@
返學都系日日如常@@
日日發生啲小事就唔講喇@@
咁埋變得越嚟越少寫囖@@
╮(╯﹏╰)╭
講翻今日喇@@
今日開始考試@@
考中文閱讀同作文@@
捻定閱讀課外唔識架喇@@
咁就好俾心機咁溫課內囖@@
咁努力都系想補翻課外啲分@@
點..知出勁多課外..咕~~(╯﹏╰)b@@
課外有幾多,傷心有幾多@@
到作文喇@@
演講辭..寫錯格式..o(>﹏<)o@@
唔緊要,覺得自己內容寫得好好@@
但系唔知改卷呀sir會點捻@@
今日考完嚕↖(^ω^)↗@@
放左學同啲fd去食飯@@
食完捻住一齊溫數..←聽日考@@
由於環境問題,搞到冇乜..冇溫到...@@
(某人仲話:我想訓教呀!!)
呢樣唔緊要@@
最緊要系間野啲飯勁難食@@
(某人話:我以後唔嚟呢間店食!!)
我就冇佢咁傻喇@@
冇人請我就唔去食O(∩_∩)O哈哈~@@
食完翻屋企@@
由於唔同路,單獨搭車回家去(~>_<~)@@
翻到屋企唔生性@@
冇溫書就打機~\(≧▽≦)/~啦啦啦@@
到左夜晚食完飯開始溫@@
溫到宜家@@
見悶悶地..就寫文@@
寫完文有咩做?@@
等你地嚟cm囖@@ |
2009-05-24  |
分類: 未分類 |
忙碌啲老媽子回鄉下耕田@@
早我幾年面世啲家姐又要返工@@
成屋得我一粒人@@
悶悶啲@@
叫左呀樂嚟我屋企玩@@
餓餓啲@@
煮左2個麵嚟食@@
傻傻啲@@
冒著小雨兩人行街去@@
黑黑啲@@
兩人各自回家去@@
最重要啲@@
未做功課 做功課先@@ |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 56 | »
|