明日~復~明日><無無聊聊~又一日
其實...冇咩野講
成日響屋K~上網~打機~睇戲~搵歌聼
>< 悶
仲有~差D唔記得THX鐘嘉~
佢教我點整歌上blog~
就整幾首歌~我起碼煩佐佢成個幾鐘~
真係唔好意思呀~
總之多謝鐘嘉~
THX~
無奈~今日美靈叫我去佢blog留CM~之後我申請佐個blog去留CM~
第一個日誌就係禁無聊~