今朝7點訓醒~
出廳睇陣電視~
oh~
唔曬返學xd~
之後就返房打機~
悶~
冇寫Blog好多日啦~
因爲之前……
網站公告(2008-9-22):
琴日打完Blog點下(送出質料)個網就無法顯示網頁~
跟住就上唔到~
今日補寫返2008-9-14
今個中秋過得最無聊~
朝早訓到12點起身~
過佐一陣呀爸佢地飲完茶返離~
擦完牙就返房睇戲~
直挨到4點自己煮面食~
食完面就返房打機~
打到7點就食飯~
食完飯呀爸呀媽去行街~
傢姐就同fd出去唔知做咩~
剩低自己響屋k~
跟住無所事事去睇電視~
點知冇野睇~
就返房打機~
—————————————————
今日冇野打~
完~