| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 19 日 星期日  |
好多功課  |
分類: 未分類 |
放假冇咩野寫~
下午做功課~
中文600字作文~
數學工作紙~
超多題~
|
2008 年 10 月 18 日 星期六  |
| 行街.. |
分類: 未分類 |
今日咩都冇食~
3點去佐行街~
行佐一陣個肚好痛~
跟住去佐m記食野~
放假冇野寫~
|
第一次見人跳樓...  |
分類: 未分類 |
打佐一陣機∼
打完先知12點幾∼
唔記得寫bolg∼
E+補寫返先∼
今日第一堂上中文∼
第二堂上電腦∼
去電腦室果陣時∼
見到車站出面企佐好多人∼
個個抬頭唔知睇咩∼
跟住聽到有d同學話有人跳樓∼
都唔知係唔係真∼
上完電腦堂放小息∼
跟住同呀樂去睇下∼
哇∼
真係有人跳樓∼
睇佐一陣∼
跟住有好多人過黎睇∼
我地就走佐去換PE衫∼
第3堂上PE∼
換完衫學校先宣布∼
全校同學返番課時∼
搞到我地冇PE上∼
要返番課時溫習∼
跟住miss話警察打電話黎投訴∼
叫我地學校d學生唔好去睇∼
所以先要返課室∼
第4堂上數學∼
午善上佐家政室裸返琴日整果d椰汁糕∼
自己整ge好似好好食∼
第5堂上英文∼
個巫婆又冇返∼
連續3日冇返∼
超開心∼
班主任堂要統測歷史∼
放學去佐荔枝角坐地鐵返旺角∼
做剩低2樣功課∼
好似好多∼
中文要600字作文∼
題目又難∼
又有假放好開心∼
日日太夜訓∼
返學又要早起∼
真係好慘∼
今次要訓飽佢∼
打得太趕∼
唔知有冇打錯字>.<
第一次見人跳樓... 2008-10-17 |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 56 | »
|