今日上堂好似過的好快~
第一堂音樂~
D歌好難聽~
唔知點解唔難聽唔教~
跟住仲要吹笛~
好悶~
第2堂上數學~
又要小測~
唔晒上堂~
好開心~
食完午膳中文又要補課~
第6堂上視藝~
玩得好開心~
放學留佐一陣堂~
慘呀~
聼日要歷史演講~
又要中.英統測~
好無聊~
今日返學都好無聊~
上化學又玩水~
噴好遠~
最尾果堂miss梁叫我~
參加校運會跳高~
無奈應承~
俾miss逼架~
夜晚做功課~
數學超多~
有成33題~
有d題目仲分①②③~
勁多~
琴日鐘嘉俾我睇翻星期5跳樓果件事~
果個呀姑有跳~
好彩俾消防員用交剪腳淩空救翻~
好鬼勁~
今日遲佐出門口~
趕唔到巴士~
仲以爲遲到~
翻到學校好彩集緊隊~
返學都同平時甘~
無無聊聊~
最尾堂係班主任堂~
之前MISS梁叫我地~
每人裸本書返去睇~
今堂佢要檢查.....~
好多人冇帶~
包括我在内...~
估唔到MISS禁認真~
記佐我地名~
儅欠功課記~
唔知聽日要唔要留堂呢~
慘慘慘......................~